Καλεσμένος στη σειρά των «Podcasts Series» της BOUSSIAS Cyprus βρέθηκε ο Ανδρέας Νεοκλέους, CEO της Cyta, ο οποίος υποδέχθηκε τον Επικεφαλής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της εταιρείας, Σωτήρη Παπαδόπουλο, στο γραφείο του, για μια συζήτηση αναφορικά με το τι έχει πετύχει η Cyta τα τελευταία χρόνια και πόσο έχει αλλάξει το κομμάτι της επικοινωνίας.
Σε μiα συζήτηση η οποία αφορά την επικοινωνία, θα ήταν αδύνατον να λείπει το θέμα «σήμα».
Διανύοντας την εποχή του 5G, η Cyta έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις πάνω σε αυτό που ονομάζουμε «σήμα», ήταν και η πρώτη άλλωστε που έφερε το 5G στην Κύπρο.
Όπως μας εξήγησε ο κος Νεοκλέους, το δίκτυο της Cyta χωρίζεται σε δύο είδη: α) το δίκτυο κινητής, που είναι και το γρηγορότερο δίκτυο στην Ευρώπη για 2η συνεχή χρονιά, και β) το δίκτυο σταθερής ή αλλιώς οπτικές ίνες, που αυτό σημαίνει πολύ γρήγορες ταχύτητες, με την επικοινωνία στην Κύπρο να μπορεί να γίνεται με όρους πάρα πολύ προηγμένης τεχνολογίας.
Αναμφισβήτητα οι αλλαγές που φέρνει αυτή η εξέλιξη στην καθημερινότητα είναι μεγάλες, αν σκεφτεί κανείς ότι από την άνεση του σπιτιού του μπορεί πλέον να κάνει τόσα πράγματα χωρίς να πρέπει να βρίσκεται εκεί που θα βρισκόταν υπό άλλες συνθήκες.
Υπάρχει η δυνατότητα για τηλεργασία, τηλεκπαίδευση, ακόμη και ένα μεγάλο μέρος των κυβερνητικών υπηρεσιών μπορεί να γίνει από το σπίτι, και όλα αυτά γιατί υπάρχει γρήγορη και αξιόπιστη πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Κάνοντας ένα μικρό ταξίδι στο πού βρισκόταν η Cyta όταν ανέλαβε καθήκοντα και στο πού βρίσκεται σήμερα, ο κ. Νεοκλέους ανέφερε πως όταν ξεκίνησε, η Cyta βρισκόταν σε ένα κλίμα έντονου ανταγωνισμού, λόγω της μικρής αγοράς, γεγονός που αποτέλεσε πρόκληση για τον ίδιο.
Μαζί με την ομάδα του αυτά τα χρόνια κατάφερε όχι μόνο αύξηση κερδοφορίας, αλλά και ρεκόρ 15ετίας.
Το μυστικό, όπως αποκάλυψε, ήταν η εξωστρέφεια και η αυτοπεποίθηση, θέτοντας παράλληλα τον πήχη ψηλά.
Επιπλέον συμπλήρωσε πως: «Το να κάνεις έργα για τη χώρα σου και να αναγνωρίζεται αυτό, σε γεμίζει περηφάνια».
Επίσης, πρόσθεσε ότι «το να ακούς από τους πελάτες μας ότι η Cyta έχει κάνει μεγάλα βήματα βελτίωσης τα τελευταία χρόνια, μας δίνει το κίνητρο να πάμε και τα επόμενα χρόνια ακόμα καλύτερα».
Μια ακόμη πρόκληση που αναφέρθηκε για τη Cyta, αποτελεί και η νέα γενιά, οι νεότεροι σε ηλικία πελάτες, οι οποίοι θέλουν μεγάλες ταχύτητες, θέλουν την γρήγορη ανταπόκριση του δικτύου και θέλουν την τεχνολογία παντού.
«Η Cyta αυτό προσπαθεί να προσφέρει, τεχνολογία και δίκτυα να είναι παντού διαθέσιμα. Σε αυτό βασίζεται και η στρατηγική της, στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών».
Κλείνοντας τη συζήτηση, στην ερώτηση του Σωτήρη Παπαδόπουλου ποιος είναι ο προσωπικός στόχος για τη Cyta, ο κος Νεοκλέους απάντησε πως οι στόχοι δεν τελειώνουν ποτέ, και αυτό γιατί η τεχνολογία προχωράει τόσο γρήγορα, που οι προκλήσεις είναι συνεχείς.
Ιδιαίτερη ήταν και η αποκάλυψη που μας έκανε, λέγοντας πως στο μέλλον θα δούμε φωτοβολταϊκό πάρκο από τη Cyta και αυτό γιατί η Cyta στοχεύει στην αυτοπαραγωγή και στη μείωση των αναγκών που έχει για αγορά ενέργειας.