Η Suzy Deering θήτευε ως Global Chief Marketing Officer της Ford, τα τελευταία δύο χρόνια, έχοντας την επίβλεψη των τομέων brand communication, e-commerce και digital strategy, καθώς και την go-to-market strategy για το Ford Blue, ενώ, παράλληλα, υποστήριζε το όραμα του Model e.
«Ευχαριστούμε τη Suzy για την προσφορά της στη Ford και της ευχόμαστε το καλύτερο στα μελλοντικά της βήματα», σημείωσε, σε ανακοίνωσή του, ο Kumar Galhotra, President, Ford Blue.
Πρόκειται για το δεύτερο υψηλόβαθμο στέλεχος marketing της εταιρείας, που παραιτείται τους τελευταίους μήνες, αμέσως μετά την Karna Crawford, Head of US Marketing της Ford, η οποία παραιτήθηκε από την εταιρεία τον Οκτώβριο.
«Αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα για εμένα να προχωρήσω και να αφήσω την ομάδα να “πετάξει”», ανέφερε, σε ανάρτησή της, η Suzy Deering.
Το επόμενο επαγγελματικό της βήμα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, MediaPost