Σύμφωνα με νέα έρευνα του Chartered Institute of Marketing (CIM), σχεδόν οι μισοί marketers (49%) απαιτούν αλλαγές στο μοτίβο εργασίας τους προκειμένου να μετριάσουν το στρες, ενώ το 52% φοβάται πως θα υποστεί burn-out, κάτι που ανησυχεί το 59% των νεότερων σε ηλικία.
Το ποσοστό αυτό πέφτει στο 38% στις ηλικίες 45-54.
Η έρευνα απευθύνθηκε σε 500 στελέχη marketing, in-house και από εταιρείες.
Το 60% φοβάται ότι τα brands ενδέχεται να δαπανήσουν λιγότερα χρήματα στο marketing εξαιτίας των οικονομικών πιέσεων το 2023.
Παράλληλα, 63% δηλώνει ότι θα ήθελε υψηλότερες αποδοχές και 43% ανησυχεί ότι η βρετανική βιομηχανία marketing θα μείνει πίσω σε σχέση με τον διεθνή ανταγωνισμό.
Στο θέμα της ψυχικής υγείας, σε ποσοστό 74%, οι ερωτηθέντες πιστεύουν ότι οι εργοδότες τους λαμβάνουν πλέον πιο σοβαρά τα ζητήματα αυτά, από την έναρξη της πανδημίας, ενώ, σύμφωνα με το CIM, στις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες, οι επικεφαλής marketing οφείλουν να δώσουν προτεραιότητα στην ευζωία των ομάδων τους, ώστε να μπορέσουν να εστιάσουν στις ανάγκες των καταναλωτών.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Marketingweek.com