Δεκαπέντε συμμετοχές βραβεύτηκαν με Gold Effie, η Grey London κέρδισε το Grand Effie και η Ogilvy τον τίτλο του Agency of the Year.
Η κριτική επιτροπή απένειμε 56 βραβεία σε 41 εταιρείες από 20 χώρες σε όλη την Ευρώπη.
Η Ogilvy τιμήθηκε με τον τίτλο του Agency of the Year, κερδίζοντας 3 Χρυσά, 3 Ασημένια και ένα Χάλκινο, για projects σε συνεργασία με τις Mondelez, Heineken και NRJ & Pink Ribbon Belgium.
Το Grand Effie απονεμήθηκε στην Grey London για την καμπάνια «Meet Frank: How a Zombie got gamers to fall in love with Pringles» για την Kellogg’s EMEA.
Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης καμπάνιας, το agency δημιούργησε έναν χαρακτήρα παιχνιδιών, ο οποίος έκανε την εμφάνισή του στο Twitch και τελικά μεταμορφώθηκε σε influencer που «λατρεύουν οι gamers».
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος