Marketing Week
Google και YouTube υπέρ του fact checking
Στηρίζουν διεθνές μη κερδοσκοπικό δίκτυο
Google και YouTube υπέρ του fact checking

Τη χορηγία 13,2 εκατ. δολαρίων προς το International Fact Checking Network του μη κερδοσκοπικού Ινστιτούτου Poynter, ανακοίνωσαν Google και YouTube, για το λανσάρισμα ενός παγκόσμιου Fact Check Fund.
Το Ταμείο θα εγκαινιαστεί το 2023 και θα ωφελήσει ένα δίκτυο 135 οργανισμών ελέγχου γεγονότων από 65 χώρες, που καλύπτει 80 γλώσσες. 
Στόχος είναι να βοηθήσει τους οργανισμούς να «διευρύνουν την κλίμακα των δράσεων τους και να λανσάρουν νέες, που ενισχύουν τις αξιόπιστες πηγές και περιορίζουν τις επιπτώσεις της παραπληροφόρησης ανά τον κόσμο», σημειώνουν οι Olivia Ma, Managing Director, Global News Programs & Ecosystems της Google και Brandon Feldman, Director, News & Civics Partnerships του YouTube.
Σύμφωνα με τους ίδιους, οι publishers θα επωφεληθούν, μεταξύ άλλων, από ελέγχους γεγονότων από ανεξάρτητους οργανισμούς στα αποτελέσματα του Google Search, fact-check panels στο YouTube, τα οποία θα εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων για αναζητήσεις που συνδέονται με συγκεκριμένους ισχυρισμούς, το πεδίο Fact Check στο Google News στο desktop και τον Fact Check Explorer, που πραγματοποιεί αναζήτηση για ισχυρισμούς σε πάνω από 150.000 fact checks από έγκυρους publishers.
Η πρωτοβουλία θα έχει ως αποτέλεσμα τα Μέσα να αποφεύγουν σφάλματα που μπορεί να βλάψουν τη φήμη τους.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Mediapost
 

  • Google
  • YouTube
  • fact checking
  • στήριξη
  • Ινστιτούτο Poynter
  • μη κερδοσκοπικό δίκτυο