Η Salesforce δημοσίευσε πρόσφατα την όγδοη ετήσια έκθεση «State of Marketing», σύμφωνα με την οποία η δουλειά των marketers παρέχει αυξανόμενη αξία παρά τις μακροοικονομικές και εργασιακές αντιξοότητες, ενώ τα στελέχη του κλάδου προσαρμόζονται στους νέους κανονισμούς απορρήτου, παρόλο που διαχειρίζονται περισσότερες πηγές δεδομένων από ποτέ.
Το 87% των marketers επισημαίνει ότι η δουλειά τους παρέχει μεγαλύτερη αξία τώρα από ό,τι πριν από έναν χρόνο, αύξηση 10% σε σχέση με πέρυσι.
Ωστόσο, 1 στους 3 marketers αναφέρει ότι, σε μια αβέβαιη οικονομία, οι δημοσιονομικοί περιορισμοί αποτελούν σημαντική πρόκληση.
Επίσης, το 71% τονίζει ότι η ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών είναι δυσκολότερη τώρα από ό,τι ήταν το περασμένο έτος.
Για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις, οι marketers επικεντρώνονται στον πειραματισμό με νέες στρατηγικές και τακτικές marketing, καθώς και στη βελτίωση της χρήσης εργαλείων και τεχνολογιών.
Οι κυριότερες τάσεις που διαφαίνονται στην έκθεση είναι ότι η ψηφιακή αλληλεπίδραση βαδίζει σε νέα και γνώριμα μονοπάτια, ότι οι marketers περιηγούνται σε ένα πολύπλοκο τεχνολογικό και κανονιστικό πλαίσιο, ότι τα KPIs αλλάζουν καθώς οι marketers επιδιώκουν τη συλλογή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και ότι η εξ αποστάσεως εργασία γίνεται ευκολότερη μέσω της τεχνολογίας.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος