● Σχεδόν το 80% των γονέων συμφωνούν ότι το διαδικτυακό περιεχόμενο βίντεο βελτιώνει τις ψηφιακές δεξιότητες και την εξοικείωση του παιδιού τους με την τεχνολογία
● Η παρακολούθηση περιεχομένου σύντομης μορφής είναι ο προτιμώμενος τρόπος για να κρατούνται τα παιδιά απασχολημένα ενώ βρίσκονται εν κινήσει
● Σχεδόν το 50% των γονέων που ερωτήθηκαν προτιμούν συντομότερης μορφής βίντεο από το μεγαλύτερης διάρκειας για κύριο τρόπο ψυχαγωγίας του παιδιού τους
Η TheSoul Publishing, το κορυφαίο παγκόσμιο στούντιο ψηφιακού περιεχομένου με έδρα την Κύπρο, δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας νέας διαδικτυακής έρευνας περιεχομένου που εστιάζει στους γονείς και αποκαλύπτει χρήσιμες πληροφορίες, σχετικά με τους τρόπους, με τους οποίους οι σημερινές οικογένειες αλληλεπιδρούν με το ψηφιακό περιεχόμενο σύντομης μορφής.
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας υποδεικνύουν τα θετικά οφέλη του περιεχομένου σύντομης μορφής, εξετάζουν πότε και πόσο συχνά τα παιδιά και οι γονείς το προτιμούν, σε σύγκριση με άλλες μορφές ψυχαγωγίας και ποια προτερήματα του βίντεο θεωρούν οι γονείς πιο σημαντικά για τα παιδιά τους.
Η έρευνα αποκαλύπτει, επίσης, γενεαλογικές και δημογραφικές διαφορές μεταξύ των γονέων και τη γενική τους άποψη για το ψηφιακό περιεχόμενο που απευθύνεται στα παιδιά.
Το διαδικτυακό περιεχόμενο βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες και να εξοικειωθούν με την τεχνολογία. Σχεδόν το 80% των γονέων συμφωνεί ότι οι συνολικές ψηφιακές δεξιότητες και η εξοικείωση των παιδιών τους με την τεχνολογία βελτιώνονται με την παρακολούθηση φιλικού προς τα παιδιά διαδικτυακού περιεχομένου βίντεο, με το 36% να πιστεύει ότι «βελτιώθηκαν πολύ». Επιπλέον, η έρευνα διαπίστωσε ότι η ικανότητα των online βίντεο να «κάνουν το παιδί τους χαρούμενο» (55%) είναι η πτυχή τους που άρεσε περισσότερο στους γονείς, ακολουθούμενη από την εκπαιδευτική τους αξία (51%) και την ικανότητα των βίντεο να κρατούν το παιδί τους απασχολημένο ώστε εκείνοι να μπορούν να κάνουν άλλα πράγματα (40%).
Το περιεχόμενο σύντομης μορφής είναι εξαιρετικό για ψυχαγωγία εν κινήσει. Το να κρατάς τα παιδιά ψυχαγωγημένα εκτός σπιτιού μπορεί να εξελιχθεί σε πραγματικό άθλο. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες στην έρευνα (85%) θα προτιμούσαν το παιδί τους να παρακολουθεί κατάλληλο περιεχόμενο βίντεο από το να κάνει φασαρία και να ενοχλεί κατά τη διάρκεια μιας βόλτας ή ενός ταξιδιού. Εκτός σπιτιού, τα παιδιά είναι πιο πιθανό να παρακολουθήσουν online περιεχόμενο βίντεο κατά τη διάρκεια μιας βόλτας με το αυτοκίνητο (58%) παρά στον παππού και τη γιαγιά τους (38%), σε αεροπλάνο (32%), εστιατόριο (29%) ή σε ξενοδοχείο (21%). Συνολικά, αυτά τα ευρήματα δείχνουν ότι το φιλικό προς τα παιδιά περιεχόμενο από στούντιο όπως η TheSoul Publishing αποδεικνύεται ότι κρατά τα παιδιά απασχολημένα και αφοσιωμένα όταν βρίσκονται εν κινήσει.
Οι γονείς αφήνουν τα παιδιά τους να παρακολουθούν online βίντεο για λόγους ψυχικής ηρεμίας. Η σύγχρονη ζωή μπορεί να γίνει πολύ αγχωτική και είναι πλέον όλο και πιο δύσκολο να βρεις χρόνο για να απασχολήσεις τα παιδιά στο σπίτι. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 41% των γονέων άφησαν το παιδί τους να παρακολουθήσει διαδικτυακό περιεχόμενο επειδή χρειαζόταν ένα διάλειμμα για την ψυχική τους ηρεμία. Επιπλέον, η έρευνα διαπίστωσε ότι είναι πιθανότερο οι άντρες (37%) να αφήσουν το παιδί τους να παρακολουθήσει διαδικτυακό περιεχόμενο ως ανταμοιβή για καλή συμπεριφορά, από τις γυναίκες (28%).
Οι γονείς στρέφονται προς το διαδικτυακό περιεχόμενο βίντεο σύντομης μορφής παρά στο τηλεοπτικό μεγάλης διάρκειας. Σχεδόν οι μισοί γονείς (48%) λένε ότι το φιλικό προς τα παιδιά διαδικτυακό περιεχόμενο βίντεο (π.χ. YouTube Kids) είναι ο κύριος τρόπος που ψυχαγωγείται το παιδί τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ μόνο το 29% συμφωνεί ότι προτιμά περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας, όπως ταινίες , τηλεοπτικές σειρές και streaming. Αυτό καταδεικνύει μια σαφή πτώση της δημοτικότητας για τα συμβατικά τηλεοπτικά προγράμματα.
Τα παιδιά βλέπουν online περιεχόμενο περισσότερο από ό,τι οι γονείς τους παρακολουθούν συμβατική τηλεόραση. Οι περισσότεροι γονείς συμφωνούν ότι τα παιδιά τους περνούν πολύ περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας βίντεο στο διαδίκτυο από ό,τι βλέποντας συμβατική τηλεόραση, με το 60% να συμφωνεί ότι τα παιδιά τους παρακολουθούν «περισσότερο» και το 31% να λέει ότι τα παιδιά τους παρακολουθούν «πολύ περισσότερο» από εκείνους. Όσο μεγαλύτερος σε ηλικία ήταν ο γονέας, τόσο περισσότερο συμφωνούσε με αυτή τη δήλωση. Ένα εντυπωσιακό 68% των ατόμων ηλικίας 45-54 δήλωσε ότι τα παιδιά τους παρακολουθούν σήμερα περισσότερο διαδικτυακό περιεχόμενο από ό,τι οι ίδιοι έβλεπαν τηλεόραση μεγαλώνοντας, και το 38% στην ίδια ηλικιακή ομάδα ισχυρίστηκε ότι τα παιδιά τους παρακολουθούν «πολύ περισσότερο» από τους ίδιους.
Τα παιδιά βλέπουν ξανά και ξανά τα αγαπημένα τους βίντεο. Το 39% των γονέων αναφέρει ότι εάν το παιδί τους ανακαλύψει ένα κατάλληλο βίντεο που του αρέσει θα το παρακολουθήσει από δύο έως τέσσερις φορές στη διάρκεια ενός μήνα, με ένα 34% να ισχυρίζεται ότι τα παιδιά τους ξαναβλέπουν τα αγαπημένα τους βίντεο από πέντε έως δέκα φορές σε έναν μήνα. Αυτό ενισχύει περαιτέρω την υπεροχή του on-demand διαδικτυακού περιεχομένου, καθώς η παραδοσιακή τηλεόραση δεν μπορεί να προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.
Οι γονείς, ειδικά εκείνοι της Gen Z, παρακολουθούν διαδικτυακό περιεχόμενο μαζί με τα παιδιά τους. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 37% των γονέων δήλωσαν ότι παρακολουθούν παιδικό περιεχόμενο μαζί με τα παιδιά τους για 30 λεπτά ή και περισσότερο κάθε μέρα. Ειδικότερα, οι γονείς της Gen Z αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην παρακολούθηση περιεχομένου, με το 48% των ερωτηθέντων ηλικίας 16-24 ετών να δηλώνουν ότι βλέπουν μαζί με τα παιδιά τους για πάνω από 30 λεπτά την ημέρα, ενώ μόνο το 33% των γονέων ηλικίας 35-44 είπε ότι παρακολουθεί για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι περισσότεροι γονείς αφιερώνουν επίσης χρόνο για να αξιολογήσουν το περιεχόμενο που καταναλώνουν τα παιδιά τους, ενώ λιγότερο από το 1% ισχυρίζεται ότι δεν αξιολογεί το περιεχόμενο που προορίζεται για τα παιδιά τους.
«Ως το κορυφαίο ψηφιακό στούντιο, αυτά τα ευρήματα σηματοδοτούν ότι το παιδικό περιεχόμενο σύντομης μορφής δεν θεωρείται πλέον ότι αποσπά την προσοχή ή ως καθαρή ψυχαγωγία μόνο για παιδιά. Οι γονείς παίζουν ενεργό ρόλο όχι μόνο παρακολουθώντας online περιεχόμενο με τα παιδιά τους, αλλά να αξιολογούν τα οφέλη του και να επιτρέπουν στα μικρά τους να ζουν τις αγαπημένες τους στιγμές ξανά και ξανά. Στη TheSoul Publishing στόχος μας είναι να ευχαριστήσουμε τους θεατές όλων των ηλικιών δημιουργώντας περιεχόμενο που ταιριάζει με αυτό που θέλουν οι γονείς», δήλωσε ο Victor Potrel, Αντιπρόεδρος Platform Partnerships της TheSoul Publishing.
«Είτε πρόκειται για οικογενειακές δραστηριότητες στο σπίτι, χαρμόσυνα τραγούδια ή διασκεδαστικές εκπαιδευτικές ιστορίες, διαπιστώνουμε ότι οι γονείς κάθε γενιάς προτιμούν την ποικιλία και την προσβασιμότητα των διαδικτυακών βίντεο από την παραδοσιακή τηλεόραση».
Η TheSoul Publishing είναι ένα βραβευμένο ψηφιακό στούντιο που παράγει διασκεδαστικό, θετικό και πρωτότυπο περιεχόμενο για ένα παγκόσμιο κοινό.
Μία από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες διαδικτυακών μέσων στον κόσμο, η TheSoul Publishing προσεγγίζει περισσότερους από 1,5 δισ. followers σε Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest και Snap. Τα δημοφιλή της brands για παιδιά περιλαμβάνουν το Slick Slime Sam, διαθέσιμο σε 17 γλώσσες και με μέσο όρο πάνω από 500 εκατ. views το μήνα στο YouTube, και το Baby Zoo - η ραγδαία αναπτυσσόμενη σειρά παιδικών κινουμένων σχεδίων με εκατοντάδες εκατομμύρια λεπτά προβολής κάθε μήνα στο YouTube.
Η έρευνα διεξήχθη από την Censuswide τον Οκτώβριο του 2022 και περιλαμβάνει απαντήσεις από περισσότερους από 2.000 γονείς στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο με παιδιά ηλικίας 10 ετών και κάτω.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη TheSoul Publishing, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εδώ.