Το Privacy Sandbox δοκιμάστηκε παγκοσμίως στον Chrome browser τον Απρίλιο.
Το λανσάρισμα ακολουθεί τις αλλαγές στο cross-app audience tracking της Apple, εξέλιξη που έπληξε πολλές εταιρείες και δημιούργησε σειρά προβλημάτων στη Meta.
Κάποιοι είχαν φοβηθεί ότι και η Google θα ακολουθούσε μια αντίστοιχη, «σκληρή» γραμμή.
Αν και οι αλλαγές είναι σημαντικές, φαίνεται ότι κινείται σε πιο μετριοπαθείς ρυθμούς και επιτρέπει στους developers να τεστάρουν και να βελτιώσουν προτού το σύστημα βγει live.
Με την ανακοίνωση της είδησης, το Android δημοσιοποίησε ένα σύντομο, αλλά λεπτομερές video για τους developers, με πληροφορίες για τις επερχόμενες τεχνολογίες.
Στόχος του Privacy Sandbox, του δικτύου συστημάτων που θα χρησιμοποιεί η Google για τη στόχευση και μέτρηση διαφήμισης με την κατάργηση των cookies, είναι ο περιορισμός του διαμοιρασμού των data των χρηστών για την προστασία της ιδιωτικότητας, με παράλληλη εδραίωση πρωτοκόλλων που υποστηρίζουν τη διαφημιστική βιομηχανία.
Προς το παρόν, δεν έχει τεθεί οριστικό deadline για την κατάργηση των mobile IDs, ενώ τα cookies αναμένεται να εξαλειφθούν σταδιακά μέχρι το 2024.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC