Μιλώντας με τον Επικεφαλής του Μάρκετινγκ της Boussias Cyprus, Σωτήρη Παπαδόπουλο, αναφέρθηκε στο «σκαλοπάτι» που της έδωσε η δημοσιογραφία, καθώς λειτούργησε ως κλειδί στο να εισέρθει στο τομέα του επιχειρείν και να ιδρύσει της δική της επιχείρηση Επικοινωνίας.
Μιλώντας για τη στιγμή που πήρε την απόφαση να φύγει από το κλάδο της δημοσιογραφίας και να ακολουθήσει την επιχειρηματικότητα τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «πήρα την σωστή απόφαση, γιατί έκανα εγώ την επιλογή μόλις αισθάνθηκα ότι ολοκληρώθηκε ο κύκλος μου στη δημοσιογραφία και να συνεχίσω με κάτι δημιουργικό».
Ακολούθως τονίζοντας πως ήταν μια δύσκολη απόφαση και πως το ρίσκο που πήρε ήταν μεγάλο χωρίς να γνωρίζει τι θα φέρουν οι επόμενες μέρες είπε ότι με την στήριξη των συνεργατών της όλα αυτά τα 13 χρόνια ξεπεράστηκαν οι δυσκολίες.
Σε ότι αφορά το σήμερα, υποστήριξε ότι η Avaton Communications έχει εισέρθει δυναμικά στο χώρο του Digital Marketing και του Creative.
Μάλιστα στον συγκεκριμένο τομέα Επικεφαλής είναι η κόρη της Αμαρυλλίς.
Πρόσθεσε ότι είναι σημαντικό να παρακολουθείς τις εξελίξεις στο τομέα του Digital, έτσι ώστε να μπορείς ανταποκρίνεσαι στα νέα δεδομένα και να είσαι στο προσκήνιο.
Σημαντική αναφορά έκανε και στους συνεργάτες της που, όπως μας λέει, στηρίζεται σε αυτούς, τονίζοντας ότι είναι δεμένη με την ομάδα της και μαζί πετυχαίνουν σπουδαία πράγματα.
Σε ότι αφορά αν οι πελάτες θέλουν την Μαίρη ή την Avaton Communications, είπε ότι έχουν περάσει στο θέλω της επωνυμίας της εταιρείας αλλά «πάντοτε αναζητούν τη παρουσία σου γιατί θέλουν να αισθάνονται ότι επικοινωνείς μαζί τους και τους νοιάζεσαι, όχι όμως μόνο την Μαίρη αλλά όλη η ομάδα».