Αναλυτικά, τα καθαρά έσοδα σε οργανική βάση αυξήθηκαν κατά 7,4% το τρίτο τρίμηνο 2022. Σημειώνεται, δε, ότι σε επίπεδο Oμίλου, ο όγκος πωλήσεων σε οργανική βάση μειώθηκε κατά 6,6%, με διψήφια αύξηση στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές, η οποία αντισταθμίστηκε, βέβαια, από τη διακοπή των πωλήσεων των εμπορικών σημάτων της The Coca-Cola Company στη Ρωσία, ενώ τα έσοδα πωλήσεων του Ομίλου, ανά κιβώτιο, αυξήθηκαν κατά 15% σε οργανική βάση.
Αύξηση 19,6% των εσόδων σε οργανική βάση, εξαιρούμενων Ουκρανίας και Ρωσίας
Αναλυτικότερα, τα έσοδα της εταιρείας, με εξαιρέσεις τη Ρωσία και την Ουκρανία, αυξήθηκαν κατά 19,6% το τρίτο τρίμηνο 2022 σε οργανική βάση, συνεχίζοντας την ισχυρή δυναμική του πρώτου εξαμήνου που είχε ήδη σημειώσει.
Επίσης, τα καθαρά έσοδα της από πωλήσεις ανά κιβώτιο (εξαιρούμενων Ουκρανίας και Ρωσίας) αυξήθηκαν 13,2%.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Αίγυπτος πρόσθεσε 13,4 ποσοστιαίες μονάδες στη συνολική αύξηση όγκου πωλήσεων και 8,1 ποσοστιαίες μονάδες στη συνολική αύξηση καθαρών εσόδων για το τρίτο τρίμηνο 2022.
Το «μερίδιο» της Ελλάδας
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό αυξήθηκαν οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα, λόγω της εφαρμογής μιας σχεδιασμένης στρατηγικής κατά την διάρκεια της φετινής τουριστικής περιόδου.
Σημειώνεται ότι στην ανακοίνωση αναφέρθηκε ρητά η αρνητική στάση της Coca-Cola HBC απέναντι στην έκδοση της απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού κατά της ελληνικής θυγατρικής, η οποία χρεώθηκε πρόστιμο - μαμούθ ύψους 10,3 εκατ. Ευρώ.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος