Retail
Beverage World: Οι νέες προσθήκες στο portfolio και οι καταναλωτικές τάσεις
Beverage World: Οι νέες προσθήκες  στο portfolio και οι καταναλωτικές τάσεις

Τις τάσεις που επικρατούν στην ελληνική αγορά, όσον αφορά στα αλκοολούχα ποτά ανέλυσε μιλώντας στο FOODReporter Ελλάδος, η Κλαίρη Χαρογιάννη, Head of Marketing and Trade Marketing της Beverage World, στο περιθώριο του Athens Bar Show 2022, στο οποίο η εταιρεία συμμετέχει με τρία περίπτερα: ένα κεντρικό με τα διάφορα brands που έχει στο χαρτοφυλάκιό της, και δύο ξεχωριστά περίπτερα για το Axia και για το Angostura.

Όπως μας ανέφερε, φέτος κινούνται ανοδικά οι κατηγορίες του λευκού ποτού, με το τζιν και την τεκίλα να ακολουθούν την τάση που είχε πριν από μερικά χρόνια η βότκα.
Το μαύρο ρούμι, επίσης, ανεβαίνει, κερδίζοντας μερίδια από το ουίσκι.
Ανοδικά, όμως, κινείται και η μπύρα, ενισχυμένη κυρίως από τις μικροζυθοποιίες.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει, επίσης, το αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για premium ποτά. 
«Το απλό ποτό που πίναμε κάποτε έγινε κοκτέιλ, μετά το απλό ποτό από εκεί που ήταν με ένα αναψυκτικό, τώρα συζητάμε πάλι για premium αναψυκτικά για να κάνεις ένα long drink», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά στη ζήτηση για ποτά με λιγότερο ή καθόλου αλκοόλ, η κ. Χαρογιάννη σημείωσε: «Θα έλεγα ότι υπάρχει τάση για το low alcohol, πιο πολύ απ' ό,τι υπάρχει για το no alcohol. Παρ' όλα αυτά, θα έλεγα ότι στον αντίποδα του καφέ, ο Έλληνας μπορεί και να ζητήσει κάτι που είναι πιο πολύ στην κατηγορία του αναψυκτικού ή του Crodino σαν εναλλακτική».

Ανοίγει τη «βεντάλια» του portfolio
Ακολουθώντας τις τάσεις αυτές, η Beverage World έχει ανοίξει τη «βεντάλια» των επιλογών της, με το χαρτοφυλάκιό της να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων premium τζιν, τεκίλα, βότκα, καθώς και τις μπύρες Voreia.
Από τις πιο πρόσφατες προσθήκες στο χαρτοφυλακιό της, που παρουσιάζονται στο Athens Bar Show 2022, είναι τρία προϊόντα της Vantguard: το ιρλανδικό ουίσκι Flaming Pig, το τζιν Ginraw και η τεκίλα Curado.
Ιδιαίτερη παρουσία στη φετινή έκθεση έχουν, επίσης, πέρα από το τζιν Axia και την Angostura που διαθέτουν ξεχωριστά περίπτερα, η βότκα Chopin, το ρούμι Appleton Εstate, το τζιν Broker's, καθώς και το μη αλκοολούχο Crodino, αλλά και το τζιν Mataroa, που διανέμει στην Ελλάδα η Beverage World από την 1η Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία δρομολογεί την επέκτασή της και σε νέα κατηγορία προϊόντων στο εγγύς μέλλον, συνεχίζοντας την ανάπτυξή της.

«Beverages around the clock»
Η δυναμική παρουσία της Beverage World στο Athens Bar Show 2022 έρχεται ως εξέλιξη της διεύρυνσης του portfolio της εταιρείας, η οποία επενδύει σε μία «beverages around the clock» στρατηγική, παρέχοντας προτάσεις για κάθε ώρα της ημέρας: Καφέ για το πρωί έως το απόγευμα, Crodino για ένα ελαφρύ απεριτίφ, low alcohol beers για το απόγευμα και τα premium αλκοολούχα ποτά για το βράδυ.

ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος
 

  • Beverage World
  • νέες προσθήκες
  • portfolio
  • καταναλωτικές τάσεις
  • Photos Photiades Group