Marketing Week
Τα brands εγκαταλείπουν το Twitter
Εντείνουν την αβεβαιότητα οι μαζικές απολύσεις
Τα brands εγκαταλείπουν το Twitter
Σε παύση της διαφημιστικής τους παρουσίας προχωρούν διαφημιζόμενοι στο Twitter, μετά και τις μαζικές απολύσεις που επέβαλε ο νέος ιδιοκτήτης της πλατφόρμας.

Ο Elon Musk φαίνεται να αναγνωρίζει τον αντίκτυπο που έχει στην επιχείρηση η αναστολή της διαφημιστικής δαπάνης, ωστόσο υποστηρίζει ότι οφείλεται στη δράση ακτιβιστών και όχι στην αβεβαιότητα.
Οι χαμένες θέσεις αναφέρεται ότι αγγίζουν τις 3.700, σε μια προσπάθεια περικοπής του κόστους για τη διαχείριση του χρέους της αγοράς, ενώ πρώην υπάλληλοι έχουν κινηθεί δικαστικά, υποστηρίζοντας ότι δεν ακολουθήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες.
Εταιρείες, όπως οι General Motors, Volkswagen, Audi και Pfizer, φέρονται να έχουν «παγώσει» τη διαφημιστική τους δράση στο δίκτυο, τηρώντας στάση αναμονής, ενώ και η Mondelez φέρεται να έχει αναστείλει προσωρινά τη διαφημιστική επένδυση.
Οι marketers προβληματίζονται σχετικά με το πώς η απομάκρυνση εργαζομένων σε θέσεις-κλειδιά θα επηρεάσει την ικανότητα της πλατφόρμας να παραμείνει ασφαλές διαφημιστικό περιβάλλον. 
Εκτός από τις απολύσεις, τα brands προβληματίζονται και από άλλες εξαγγελίες του επιχειρηματία, σχετικά με το μέλλον του δικτύου, που φαίνεται να αντιβαίνουν στην προτεραιότητα του brand safety.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, TheDrum

  • Twitter
  • brands
  • παύση
  • διαφημιστική παρουσία
  • αβεβαιότητα
  • μαζικές απολύσεις