Τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης της Ελληνικής Τράπεζας (Web Banking και Mobile App, ATM, Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών) φέρνουν την τράπεζα στον δικό σας χώρο, οποιαδήποτε ώρα και στιγμή, καθιστώντας τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές πιο εύκολες, γρήγορες και απλές, αποφεύγοντας παράλληλα την επιβολή χρεώσεων.
Μέσω του www.hellenicbank.com/connect, οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να εγγραφούν δωρεάν στα ηλεκτρονικά κανάλια χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα και να αξιοποιήσουν μετά την εγγραφή τους δωρεάν υπηρεσίες όπως να:
• δουν το IBAN τους και να εκτυπώσουν το σχετικό πιστοποιητικό
• ελέγξουν τα υπόλοιπα λογαριασμών και να εκτυπώσουν δωρεάν καταστάσεις λογαριασμών
• πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, φορολογίες, Οργανισμούς ή να ανανεώσουν την άδεια κυκλοφορίας τους χωρίς επιπλέον χρεώσεις
• στείλουν ή να λάβουν χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού τους, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας με το Contact Pay. Με το Contact Pay οι καθημερινές συναλλαγές με το κινητό γίνονται τόσο απλές, όσο η αποστολή ενός μηνύματος, εντελώς δωρεάν και με πίστωση σε πραγματικό χρόνο
• μεταφέρουν χρήματα δωρεάν σε άλλες Τράπεζες στην Κύπρο και στο εξωτερικό (έως και €1000 σε χώρες SEPA), χωρίς κανένα όριο στον αριθμό συναλλαγών, και με «κανονική» ημερομηνία εκτέλεσης
• δημιουργήσουν εντολές πληρωμής (standing orders) δωρεάν
• παγoποιήσουν προσωρινά τη χρήση της κάρτα τους αν αυτή χαθεί ή κλαπεί αλλά και να ανακτήσουν το PIN τους σε περίπτωση που το ξεχάσουν.
Έξυπνη εξυπηρέτηση με ένα τηλεφώνημα
Εμπλουτίζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρονται από το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών και έχοντας καθιερώσει διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης, η Τράπεζα προσφέρει πληθώρα επιλογών στους πελάτες της με ένα μόνο τηλεφώνημα στο 8000 9999. Μεταξύ άλλων, μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών, οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να παραγγείλουν νέα χρεωστική κάρτα, να ενημερωθούν για τα υπόλοιπα των λογαριασμών και των δανείων τους, να ζητήσουν και να λάβουν το ΙΒΑΝ του λογαριασμού τους μέσω email, να τροποποιήσουν πάγιες εντολές πληρωμής, να προχωρήσουν σε αλλαγή των προσωπικών τους στοιχείων (διόρθωση ταυτότητας/ διαβατηρίου, αλλαγή διεύθυνσης, τηλεφώνου, κλπ.), και άλλα.
Επιπρόσθετα, μέσω του δικτύου ΑΤΜ νέας γενιάς, οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να πραγματοποιήσουν βασικές τραπεζικές εργασίες (υπόλοιπα λογαριασμών, επισκόπηση συναλλαγών, μεταφορά χρημάτων, εκτύπωση ΙΒΑΝ, κλπ.), αλλά και δωρεάν αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών, με άμεση πίστωση χρημάτων στο λογαριασμό τους ακόμη και τα Σαββατοκύριακα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι διατηρώντας χρεωστική κάρτα συνδεδεμένη με λογαριασμό ταμιευτηρίου ή λογαριασμό basic της Ελληνικής Τράπεζας, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν δωρεάν αναλήψεις μετρητών σε ευρώ σε οποιαδήποτε ΑΤΜ, στην Κύπρο και το εξωτερικό, αφού δεν εισπράττεται προμήθεια από την Ελληνική Τράπεζα).
Όσον αφορά τις καταθέσεις επιταγών, η Ελληνική Τράπεζα παρέχει δωρεάν υπηρεσία συλλογής επιταγών (courier) από τα γραφεία των πελάτων (για περισσότερες από έξι (6) επιταγές), ενώ οι καταθέσεις επιταγών μπορούν να πραγματοποιηθούν και μέσω του δικτύου ΑΤΜ σε λογαριασμούς συνδεδεμένους με τη χρεωστική κάρτα του πελάτη.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών πελατών, η Ελληνική Τράπεζα διαθέτει μηχανές Cash360 και in-lobby ATMs σε επιλεγμένα καταστήματα σε Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα, για καταθέσεις μεγάλου όγκου κερμάτων και χαρτονομισμάτων. Τα καταστήματα που διαθέτουν μηχανές cash360 και in-lobby ATMs είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Τράπεζας https://www.hellenicbank.com/ourlocations
Ψηφιακή εξυπηρέτηση
Η Ελληνική Τράπεζα συμβαδίζοντας με τις τεχνολογικές εξελίξεις και με γνώμονα την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της, συνεχίζει να επενδύει στα εναλλακτικά της κανάλια. Στόχος είναι ο περιορισμός της γραφειοκρατίας, η απλοποίηση και αυτοματοποίηση των διαδικασιών, η αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των λειτουργιών σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρει.
«Book a meeting»
Οι πελάτες μπορούν να αξιοποιήσουν την υπηρεσία «Book a meeting» και να προγραμματίσουν διαδικτυακά ένα ραντεβού με λειτουργό της Ελληνικής Τράπεζας, είτε σε κατάστημα είτε διαδικτυακά, για να εξυπηρετηθούν καλύτερα και γρηγορότερα.
Ηλεκτρονική υπογραφή
Η ηλεκτρονική υπογραφή επιτρέπει στον πελάτη να υπογράφει ηλεκτρονικά τα προσωπικά του έγγραφα, τις συμβάσεις, τις συμφωνίες, τις παραγγελίες και τα έντυπά του, αντικαθιστώντας τη χειρόγραφη υπογραφή του. Υπηρεσίες όπως η συγκεκριμένη, δίνουν πρόσβαση στους πελάτες σε όλο και περισσότερες υπηρεσίες από τα εναλλακτικά κανάλια.