Κάθε χρόνο, η Interbrand ανακοινώνει τα 100 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως και η αξία του εμπορικού σήματος της Samsung αξιολογήθηκε στα 87,7 δισ. δολάρια, που συνιστά αύξηση 17% σε σύγκριση με τα 74,6 δισ. δολάρια το 2021, κατατάσσοντας την εταιρεία στην πέμπτη θέση για τρία συνεχόμενα έτη.
Το επίτευγμα βασίστηκε στην αποκατάσταση των οικονομικών επιδόσεων της Samsung, οι οποίες βρίσκονται πλέον κοντά στα προ πανδημίας επίπεδα, και στην υψηλότερη ζήτηση μνήμης λόγω της αύξησης της χρήσης δεδομένων.
Το 2021, η Samsung σημείωσε αύξηση της αξίας του brand κατά 20% σε σύγκριση με το 2020 και φέτος, συνεχίζει τη διψήφια αύξηση.
Η εταιρεία μπήκε για πρώτη φορά στη λίστα με τα 10 κορυφαία προϊόντα το 2012, καταλαμβάνοντας την ένατη θέση, και έχει καταφέρει να ανεβαίνει κάθε χρόνο θέση, φτάνοντας στην έκτη θέση το 2017 και την πέμπτη θέση το 2020.
«Η Samsung Electronics κατάφερε να καταγράψει δύο συνεχόμενα έτη διψήφιας αύξησης της αξίας του brand, χάρη στην υποστήριξη των πελατών μας σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η YH Lee, Πρόεδρος και Διευθυντής Μάρκετινγκ της Samsung Electronics.
«Η εταιρεία ανταποδίδει αυτή την αναγνώριση. Όλοι μαζί εργαζόμαστε ως ομάδα για να προσφέρουμε μια ακόμη καλύτερη και ικανοποιητική εμπειρία στους χρήστες».
Διάφοροι παράγοντες που αξιολογήθηκαν από την Interbrand για την οικοδόμηση της αξίας της μάρκας Samsung
Στα τέλη του 2021, η Samsung Electronics συγχώνευσε το τμήμα SET και δημιούργησε το τμήμα Device eXperience για να αυξήσει τη συνέργεια μεταξύ των προϊόντων της και να προσφέρει στους πελάτες της μια αναβαθμισμένη εμπειρία τεχνολογίας.
Επιπλέον, η Samsung εγκαινίασε το Customer eXperience-Multi Device Experience Center για να ενισχύσει την εμπειρία σύνδεσης πολλαπλών συσκευών.
Παράλληλα, η Samsung έχει ενσωματώσει το SmartThings σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων της, δημιουργώντας ένα οικοσύστημα χωρίς αποκλεισμούς και μια εμπειρία πολλαπλών συσκευών.
Το SmartThings δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις συσκευές Samsung τους, καθώς και τα προϊόντα τρίτων κατασκευαστών που μπορεί να έχουν ήδη στην κατοχή τους.
Ακόμη, το Εργαστήριο Μελλοντικής Γενιάς (Future Generation Lab) της Samsung προωθεί την συζήτηση γύρω από τις δραστηριότητες της επόμενης γενιάς.
Οι γνώσεις από το εργαστήριο έχουν εφαρμοστεί στα προϊόντα και στις δραστηριότητες μάρκετινγκ.
Εκτός από τα καινοτόμα προϊόντα που βασίζονται στις εμπειρίες των καταναλωτών, η ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), το 5G, η αυτοκινητοβιομηχανία και η ρομποτική μέσω σταθερών επενδύσεων έπαιξε επίσης ρόλο στην ανάπτυξη της Samsung.
Αναγνωρισμένες προσπάθειες της Samsung σε κάθε τμήμα προϊόντων για καλύτερη εμπειρία πελατών
Κινητές συσκευές
• Καινοτομία της κάμερας της σειράς Galaxy S22 με βάση τις ιδέες των χρηστών και ανάπτυξη της καμπάνιας Nightography κατοχυρώνοντας την ηγετική της θέση στην κατηγορία των αναδιπλούμενων smartphones
• Συνεργασία με τη Google και τη Microsoft για την ενίσχυση της συνδεδεμένης εμπειρίας των χρηστών
• Σεβασμός της αξίας της ασφάλειας και της ιδιωτικότητας των χρηστών μέσω του Samsung Knox
Δίκτυο
• Πρωτοποριακή πορεία καινοτομίας δικτύου στην εικονικοποίηση και το άνοιγμα με εμπορικές εμπειρίες μεγάλης κλίμακας
• Προώθηση της βιομηχανίας 5G με το κορυφαίο χαρτοφυλάκιο 5G από το RAN και τον πυρήνα έως τα εργαλεία αυτοματισμού
• Υλοποίηση της δέσμευσης ESG μέσω έξυπνων λύσεων δικτύου για ενεργειακή απόδοση
Οπτική απεικόνιση
• Συνέχιση της καινοτομίας των premium τηλεοράσεων, συμπεριλαμβανομένων των Micro LED, της Neo QLED 8K/4K
• Ενίσχυση του χαρτοφυλακίου προϊόντων με βάση τον τρόπο ζωής των πελατών, όπως τα The Frame και The Freestyle
• Παροχή νέων εμπειριών gaming στους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένου του Samsung Gaming Hub και του Odyssey Ark
Οικιακές συσκευές
• Επέκταση των κατηγοριών προϊόντων Bespoke πέρα από την κουζίνα σε ολόκληρο το σπίτι, συμπεριλαμβανομένης της φροντίδας των ρούχων, των δαπέδων και του αέρα.
• Παράδοση αξιών βιωσιμότητας μέσω των προϊόντων της (επίτευξη υψηλού ποσοστού εξοικονόμησης ενέργειας για σημαντικά προϊόντα, εγγυήσεις για τον ψηφιακό συμπιεστή inverter, μειωμένη εκπομπή μικροπλαστικών από τα πλυντήρια ρούχων σε συνεργασία με την Patagonia)
• Δημιουργία ενθουσιασμού μεταξύ των οπαδών της Bespoke μέσω εκστρατειών O&O με επίκεντρο τη συμμετοχή
Ημιαγωγός
• Επενδύσεις σε τεχνολογίες επόμενης γενιάς και παραγωγικές δυνατότητες για τη διασφάλιση σταθερών προμηθειών για εφαρμογές αιχμής (κατασκευή νέας γραμμής παραγωγής 17 δισ. δολαρίων στο Τέξας, συγκρότημα Ε&Α 20 τρισεκατομμυρίων KRW στο Giheung).
• Παροχή πρωτοποριακών καινοτομιών στον κλάδο των ημιαγωγών που βελτιώνουν την απόδοση των προϊόντων και την ενεργειακή αποδοτικότητα (πρώτη μαζική παραγωγή GAA 3nm στον κλάδο)
• Ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων μνήμης για την αντιμετώπιση της εκρηκτικής αύξησης των εργασιών έντασης δεδομένων σε τομείς όπως η τεχνητή νοημοσύνη και το ML (μνήμη CXL, HBM-PIM, SmartSSD δεύτερης γενιάς) και επέκταση των στρατηγικών συνεργασιών για την αντιμετώπιση νέων προκλήσεων του κλάδου
• Διεύρυνση των ορίων των λογικών λύσεων που μπορούν να προσφέρουν βελτιωμένες εμπειρίες χρηστών και νέες ευκαιρίες (5G Exynos Modem, Exynos 2200, 200MP ISOCELL HP3)
Τα καλύτερα παγκόσμια εμπορικά σήματα της Interbrand απαριθμούνται σύμφωνα με την αξιολόγηση της αξίας κάθε εμπορικού σήματος, η οποία είναι αποτέλεσμα μιας ολοκληρωμένης ανάλυσης των οικονομικών επιδόσεων της εταιρείας, της επιρροής του εμπορικού σήματος στις αγορές των πελατών και της ανταγωνιστικότητας του εμπορικού σήματος.