Αέρας ανανέωσης για το εταιρικό website της SARKK, που μας προσκαλεί να πλοηγηθούμε στον κόσμο μιας εταιρείας που καινοτομεί, μέσα από την ισχυρή της εμπορική δραστηριότητα και μέσω των δύο leading fashion brands που εκπροσωπεί, την Τommy Hilfiger και την Calvin Klein.
Διαδραστικό, mobile responsive, νεανικό και με κυρίαρχα τα εμβληματικά χρώματα κόκκινο και μπλε, η SARKK ενδυναμώνει την ψηφιακή της παρουσία με ένα ολοκαίνουργιο portal.
Με τον επανασχεδιασμό του εταιρικού site από την Day6 Advertising, αποτυπώνεται η σημαντική παρουσία της SARKK στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία.
Το νέο site αναδεικνύει την omnichannel στρατηγική της εταιρείας, ενισχύοντας το προφίλ και υποστηρίζοντας τις δραστηριότητές της, το ευρύ δίκτυο καταστημάτων της και την δυναμική στο σύνολό της.
Μέσα από το νέο σύγχρονο portal υπάρχει η δυνατότητα επιλογής περιήγησης στην ελληνική, αγγλική, ρουμάνικη και βουλγαρική γλώσσα, διευκολύνοντας την περιήγηση του επισκέπτη.
Διαθέτοντας ένα πλούσιο περιεχόμενο, ο επισκέπτης του νέου website της εταιρείας, μπορεί να ενημερωθεί για την ιστορία, την αποστολή και το όραμα της επιχείρησης που μένει πάντα στην αιχμή των τελευταίων τάσεων της μόδας.
Επιπλέον αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο διασύνδεσης με τα e-shops της εταιρείας, ώστε οι λάτρεις της μόδας να ενημερώνονται άμεσα για τις νέες συλλογές και τα νέα των δυο iconic brands που εκπροσωπεί.
Σε έναν ψηφιακό κόσμο με περισσότερα από 1 δισεκατομμύρια websites, το νέο site της SARKK ξεχωρίζει και γίνεται ο απόλυτος διαδικτυακός προορισμός.
Μπορείτε να γνωρίστε το νέο website στο https:www.sarkk.org.