Retail
Nestlé: Στοχεύει στην ανάπτυξη της κατηγορίας “thaw-and-eat” αξίας 600 εκ. δολαρίων
Nestlé: Στοχεύει στην ανάπτυξη  της κατηγορίας “thaw-and-eat” αξίας 600 εκ. δολαρίων
Η Nestlé έχει συγκεντρώσει ήδη ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο γνωστών κατεψυγμένων προϊόντων στις ΗΠΑ, όπως τις Stouffers, Lean Cuisine, Hot Pockets και την πίτσα DiGiorno.

Παρατηρώντας την ολοένα και αυξανόμενη τάση των καταναλωτών, οι οποίοι προτιμούν ένα γρήγορο και εύκολο γεύμα που δεν απαιτεί κάποιου είδους προετοιμασία, η εταιρεία καθιερώνει την παρουσία της στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα φορητών γευμάτων αξίας 600 εκ. δολαρίων, όπου τα τρόφιμα δεν απαιτούν ούτε ψήσιμο, ούτε τη χρήση του φούρνου μικροκυμάτων.
Τα Καταναλωτικά Συσκευασμένα Αγαθά, ή αλλιώς εν συντομία CPG, της Hot Pockets, εντάχθηκαν για πρώτη φορά στον χώρο του thaw-and-eat (απόψυξη και άμεση κατανάλωση) τον Μάιο 2022 με το Deliwich, ήτοι το πρώτο σάντουιτς της εταιρείας που δεν χρειάζεται να μαγειρευτεί σε φούρνο μικροκυμάτων.
Αναφορικά, η Nestlé δεν είναι ο μόνος γίγαντας του τομέα CPG που μπήκε το 2022 στην κατηγορία thaw-and-eat.
Η εταιρεία JM Smucker, επίσης, ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο 2022 ότι μεταφέρει τη δημοφιλή της μάρκα Uncrustables στον συγκεκριμένο τομέα.

ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος
 

  • Nestlé
  • thaw-and-eat
  • ανάπτυξη
  • χαρτοφυλάκιο