Εξ ου και η διαφημιστική δαπάνη στον κλάδο του ταξιδιού παγκοσμίως αυξήθηκε φέτος κατά 83% σε σύγκριση με πέρυσι.
Τι κάνει, όμως, αυτές τις ταξιδιωτικές διαφημίσεις να λειτουργούν;
Πώς είναι πιο πιθανό να τραβήξουν την προσοχή ενός ταξιδιώτη;
Σε μια πρόσφατη μελέτη της YouGov, καταναλωτές από 25 χώρες - που σκοπεύουν να ταξιδέψουν στο εσωτερικό ή/και στο εξωτερικό για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες - ρωτήθηκαν σε ποιο μέσο η ταξιδιωτική διαφήμιση προσελκύει την προσοχή τους.
Στοιχεία από το YouGov Global Travel Profiles αποκαλύπτουν ότι περισσότεροι από δύο στους πέντε παγκόσμιους καταναλωτές (45%) είναι πιο πιθανό να δώσουν προσοχή στις ταξιδιωτικές διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – ένα ποσοστό που αντικατοπτρίζεται σε όλες τις περιοχές εκτός από την Ευρώπη, όπου ο αριθμός πέφτει στο 37%.
Ακολουθούν διαφημίσεις σε ταξιδιωτικές ιστοσελίδες που είναι πιθανό να τραβήξουν την προσοχή του ενός τρίτου των ταξιδιωτών στην Ασία-Ειρηνικό (30%), την Ευρώπη (32%) και την Αμερική (33%).
Οι ψηφιακές διαφημίσεις που τοποθετούνται σε διαδικτυακές υπηρεσίες ροής (συμπεριλαμβανομένης της ροής ήχου) είναι πολύ πιο πιθανό να τραβήξουν την προσοχή των ταξιδιωτών της Ασίας-Ειρηνικού (33%) από τους ταξιδιώτες στις αγορές της Ευρώπης (17%) και της Μέσης Ανατολής – Βόρειας Αφρικής (21%).
Ενώ οι ταξιδιωτικές διαφημίσεις σε έναν κινηματογράφο είναι ελκυστικές για περισσότερο από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών στην περιοχή ΜΕΝΑ (32%), επηρεάζουν λιγότερο τους ταξιδιώτες στην Αμερική (15%) και την Ευρώπη (12%).
Ομοίως, οι ταξιδιώτες στη ΜΕΝΑ (26%) είναι πιο πιθανό να δώσουν προσοχή στη διαφήμιση μέσω email σε σχέση με τους υπόλοιπους στον κόσμο (19%).
Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις σε κανάλια δωρεάν προβολής είναι πιθανό να τραβήξουν την προσοχή του ενός τέταρτου των ταξιδιωτών παγκοσμίως (25%), σε σύγκριση με μόνο λίγο περισσότερο από το ένα δέκατο των καταναλωτών (11%) που είναι πιθανό να δώσουν προσοχή σε αυτές σε συνδρομητικά κανάλια.
Οι ταξιδιωτικές διαφημίσεις σε podcast, έντυπες εφημερίδες και στο ραδιόφωνο (11%, 11% και 10% αντίστοιχα) τραβούν την προσοχή των παγκόσμιων ταξιδιωτών αναψυχής.
ΠΗΓΗ: Hotel & Restaurant Daily Ελλάδος