Hospitality & Tourism
Ποιες διαφημίσεις τραβούν την προσοχή των ταξιδιωτών
Σε ποια μέσα πρέπει να τις τοποθετήσετε
Ποιες διαφημίσεις τραβούν την προσοχή των ταξιδιωτών
Με τα ταξίδια αναψυχής να αυξάνονται με ακόμα μεγαλύτερους ρυθμούς μετά την πανδημία, η ταξιδιωτική διαφήμιση καλείται να βοηθήσει έναν προορισμό να ξεχωρίσει ανάμεσα στον έντονο ανταγωνισμό.

Εξ ου και η διαφημιστική δαπάνη στον κλάδο του ταξιδιού παγκοσμίως αυξήθηκε φέτος κατά 83% σε σύγκριση με πέρυσι.
Τι κάνει, όμως, αυτές τις ταξιδιωτικές διαφημίσεις να λειτουργούν; 
Πώς είναι πιο πιθανό να τραβήξουν την προσοχή ενός ταξιδιώτη; 

Σε μια πρόσφατη μελέτη της YouGov, καταναλωτές από 25 χώρες - που σκοπεύουν να ταξιδέψουν στο εσωτερικό ή/και στο εξωτερικό για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες - ρωτήθηκαν σε ποιο μέσο η ταξιδιωτική διαφήμιση προσελκύει την προσοχή τους.
Στοιχεία από το YouGov Global Travel Profiles αποκαλύπτουν ότι περισσότεροι από δύο στους πέντε παγκόσμιους καταναλωτές (45%) είναι πιο πιθανό να δώσουν προσοχή στις ταξιδιωτικές διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – ένα ποσοστό που αντικατοπτρίζεται σε όλες τις περιοχές εκτός από την Ευρώπη, όπου ο αριθμός πέφτει στο 37%.
Ακολουθούν διαφημίσεις σε ταξιδιωτικές ιστοσελίδες που είναι πιθανό να τραβήξουν την προσοχή του ενός τρίτου των ταξιδιωτών στην Ασία-Ειρηνικό (30%), την Ευρώπη (32%) και την Αμερική (33%).
Οι ψηφιακές διαφημίσεις που τοποθετούνται σε διαδικτυακές υπηρεσίες ροής (συμπεριλαμβανομένης της ροής ήχου) είναι πολύ πιο πιθανό να τραβήξουν την προσοχή των ταξιδιωτών της Ασίας-Ειρηνικού (33%) από τους ταξιδιώτες στις αγορές της Ευρώπης (17%) και της Μέσης Ανατολής – Βόρειας Αφρικής (21%).
Ενώ οι ταξιδιωτικές διαφημίσεις σε έναν κινηματογράφο είναι ελκυστικές για περισσότερο από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών στην περιοχή ΜΕΝΑ (32%), επηρεάζουν λιγότερο τους ταξιδιώτες στην Αμερική (15%) και την Ευρώπη (12%).
Ομοίως, οι ταξιδιώτες στη ΜΕΝΑ (26%) είναι πιο πιθανό να δώσουν προσοχή στη διαφήμιση μέσω email σε σχέση με τους υπόλοιπους στον κόσμο (19%).
Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις σε κανάλια δωρεάν προβολής είναι πιθανό να τραβήξουν την προσοχή του ενός τέταρτου των ταξιδιωτών παγκοσμίως (25%), σε σύγκριση με μόνο λίγο περισσότερο από το ένα δέκατο των καταναλωτών (11%) που είναι πιθανό να δώσουν προσοχή σε αυτές σε συνδρομητικά κανάλια.
Οι ταξιδιωτικές διαφημίσεις σε podcast, έντυπες εφημερίδες και στο ραδιόφωνο (11%, 11% και 10% αντίστοιχα) τραβούν την προσοχή των παγκόσμιων ταξιδιωτών αναψυχής.

ΠΗΓΗ: Hotel & Restaurant Daily Ελλάδος

  • ταξιδιώτες
  • διαφημίσεις
  • έρευνα
  • YouGov Global Travel Profiles