Marketing Week
Η εξέλιξη της δημιουργίας περιεχομένου: Χρησιμοποιώντας πολλαπλές πλατφόρμες για την προσέγγιση του κοινού
Άρθρο του Victor Potrel, VP of Platform Partnerships της TheSoul Publishing
Η εξέλιξη της δημιουργίας περιεχομένου: Χρησιμοποιώντας πολλαπλές πλατφόρμες για την προσέγγιση του κοινού

Η εποχή των πολλαπλών πλατφορμών στα Media.
Από την εμφάνισή τους στις αρχές της δεκαετίας του 2000, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εξελιχθεί ταχύτατα σε ένα ποικίλο οικοσύστημα διαδικτυακής εξερεύνησης και αυτοέκφρασης, με τον μέσο χρήστη να ξοδεύει χρόνο σε περισσότερες από επτά διαφορετικές πλατφόρμες ανά μήνα.

Αυτή η ποικιλία πλατφορμών σημαίνει ότι τα ενδιαφέροντα και οι συμπεριφορές των χρηστών διαφέρουν από μέσο σε μέσο. Είναι σημαντικό οι δημιουργοί να κατανοούν γιατί οι χρήστες επισκέπτονται συγκεκριμένες πλατφόρμες και να χρησιμοποιούν αυτή τη γνώση για να καθοδηγούν το περιεχόμενο που δημιουργούν και μοιράζονται. Για παράδειγμα, οι πλατφόρμες που βασίζονται σε εικόνες όπως το Instagram χρησιμοποιούνται κυρίως για την εύρεση αστείου και διασκεδαστικού περιεχομένου, ενώ οι πλατφόρμες που βασίζονται σε κείμενο όπως το Twitter ή το LinkedIn συνήθως θεωρούνται από τους χρήστες ως πηγές πληροφόρησης. Τα καλά νέα για τα brands και τους δημιουργούς περιεχομένου είναι ότι το κοινό επιδεικνύει αυξανόμενη προθυμία να χρησιμοποιήσει πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που βασίζονται σε κείμενο και εικόνες για να βρουν και να ακολουθήσουν περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στα γούστα τους. 

Με αυτή την προθυμία συμμετοχής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έρχεται η ζήτηση για πρωτότυπο και προσαρμοσμένο περιεχόμενο. Αυτήν τη στιγμή βρισκόμαστε σε μια εποχή κορεσμού: ο όγκος του περιεχομένου που δημιουργείται υπερβαίνει κατά πολύ το κοινό που είναι διαθέσιμο για να το παρακολουθήσει. Για να είναι επιτυχημένοι στο διαδίκτυο, οι δημιουργοί περιεχομένου πρέπει να δίνουν στους χρήστες αυτό που αναζητούν και επίσης να ταιριάζουν με την προσαρμοσμένη στην κάθε πλατφόρμα προσωπικότητά τους προκειμένου να ξεχωρίσουν από τον σωρό. 

Η ενσωμάτωση branded περιεχομένου 

Έρευνες δείχνουν ότι το κοινό χρησιμοποιεί ολοένα και περισσότερο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αλληλεπιδράσει με brands και περιεχόμενο που μπορεί να αγοραστεί. Τα τελευταία δύο χρόνια, οι διαδικτυακές δραστηριότητές μας έχουν αυξηθεί και διαφοροποιηθεί με περισσότερο χρόνο να αφιερώνεται στριμάροντας μουσική, ακούγοντας podcast, αναζητώντας apps, παρακολουθώντας ταινίες ή παίζοντας παιχνίδια. Αυτό ήρθε παράλληλα με την άνοδο του κοινωνικού εμπορίου, υποβοηθούμενη από την ανάπτυξη του streaming, του VR και AR που επέτρεψαν μια συναρπαστική εμπειρία αγορών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Υπάρχει η προσδοκία ότι το κοινό δεν χρειάζεται πλέον να αναζητά προϊόντα – πρέπει να είναι μέρος των διαδικτυακών εμπειριών εκεί που ήδη βρίσκονται τα τελευταία. Για τη TheSoul Publishing, αυτό σημαίνει να προχωρήσουμε πέρα από το να είμαστε απλά ένας δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου και να εξερευνήσουμε άλλους κλάδους. Για όλους τους δημιουργούς περιεχομένου και τα brands, σημαίνει προθυμία να εξερευνήσουν άλλες μορφές και εργαλεία. 

Πολλαπλές πλατφόρμες με σκοπό 

Η TheSoul Publishing βασίζεται στις αρχές της ευελιξίας και της καινοτομίας, οι οποίες ενημερώνουν συνεχώς τις εργασιακές πρακτικές και την κουλτούρα μας. Η δημιουργία φρέσκου περιεχομένου για το χαρτοφυλάκιο των brand μας, σε περισσότερες από 20 γλώσσες, σημαίνει ότι βρισκόμαστε συνεχώς σε επιφυλακή για νέους τρόπους ώστε να προσελκύσουμε διαφορετικά κοινά. Στο TikTok, σελίδες μας όπως το 5-Minute Green επικεντρώνονται σε διασκεδαστικά και ιδιόρρυθμα βίντεο που σχετίζονται με τον κήπο και εμπνέουν δημιουργικότητα, ενώ στο YouTube, το Bright Side έχει να κάνει με βίντεο μεγαλύτερης μορφής που εξερευνούν τον κόσμο γύρω μας. Πιο πρόσφατα, η επέκταση των καναλιών μας οδήγησε στη δημιουργία της πρώτης μας ψηφιακής ποπ σταρ, της Polar. Η Polar ήταν η πρωταγωνίστρια του The Solar Sounds Festival στο Avakin Life τον Ιούλιο, όπου περισσότεροι από 2,2 εκατομμύρια παίκτες πέρασαν περισσότερες από 100.000 συνδυασμένες ώρες παρακολουθώντας την εικονική συναυλία της. 

Το περιεχόμενο της Polar διαφέρει σημαντικά στις πλατφόρμες της, ανάλογα με το αν το κοινό της ασχολείται με τη μουσική της, την ίδια ή με άλλους θαυμαστές με παρόμοια ενδιαφέροντα. 

Σε metaverses όπως το Avakin Life, η εστίαση είναι στη live εμφάνιση και είναι σημαντικό για τους θεατές να «παραβρεθούν» και να γίνουν μέρος μιας κοινής εμπειρίας με άλλους fans. Σε μια πλατφόρμα όπως το YouTube, η έμφαση δίνεται στη μουσική, με το πρώτο single της Polar "Close To You" να συγκεντρώνει οκτώ εκατομμύρια προβολές νούμερο που διαρκώς αυξάνεται. Στο Instagram, οι αναρτήσεις της Polar προσανατολίζονται στο περιεχόμενο του τρόπου ζωής της, όπου αποκαλύπτει περισσότερα για την προσωπικότητά της. Το TikTok διαδραματίζει παρόμοιο ρόλο με έμφαση σε χορογραφίες που ο καθένας μπορεί να μιμηθεί και αναπαράγει. 

Χωρίς να αλλοιώσετε τον πυρήνα των αξιών σας, είναι σημαντικό να αναγνωρίσετε τους διαφορετικούς σκοπούς κάθε πλατφόρμας και να προσαρμόσετε τη στρατηγική του περιεχομένου σας ώστε να ταιριάζει με το περιβάλλον σας και να έχει απήχηση σε αυτό που αναζητά κάθε κοινό. Επιπλέον, να είστε ανοιχτοί σε νέες εμπειρίες και να αξιολογήσετε πώς αυτές μπορούν να αλλάξουν τις προσδοκίες των θαυμαστών σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να προσαρμόζετε συνεχώς την προσέγγισή σας και, τελικά, να συνεχίσετε να εξελίσσεστε ως brand και δημιουργός περιεχομένου.
 

  • περιεχόμενο
  • Δημιουργία
  • εξέλιξη
  • πολλαπλές πλατφόρμες
  • άρθρο
  • Victor Potrel
  • TheSoul Publishing