Μεταξύ άλλων, λανσάρει υπηρεσία που βοηθά τις μάρκες να δημιουργήσουν videos, καθώς και λύσεις για την τοποθέτηση των videos αυτών στα assets της Amazon, αλλά και 2 sponsored display features.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία διαθέτει πλέον διεθνώς το Sponsored Display video creative, το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις, κυρίως μικρές και νεοφυείς, να δημιουργούν video καμπάνιες που παρουσιάζουν προϊόντα και ιστορίες, tutorials, demos, testimonials κ.ά.
Η Amazon ανακοίνωσε επίσης ένα update στο Sponsored Brands Video, για τη σύνδεση καταστημάτων στα Sponsored Brands campaigns, αλλά και τη δυνατότητα χρήσης ενός sponsored brand creative unit πάνω από τα αποτελέσματα.
Παράλληλα, το Amazon Ads δημιουργεί εργαλεία measurement, για τη σύνδεση των insights με το performance για real-time optimization, περισσότερες δυνατότητες ενσωματώνονται στο Amazon Marketing Cloud, ενώ τα Digital Signage Ads στο Amazon DSP θα είναι διαθέσιμα για επιλεγμένους διαφημιζόμενους στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο.
Η εταιρεία τόνισε, επίσης, ότι η υπηρεσία clean room της επιτρέπει στους marketers να δημιουργήσουν τις δικές τους λύσεις adtech.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Mediapost