Hospitality & Tourism
Τα Burger King σε παγκόσμια «gaming» καμπάνια
Σε συνεργασία με το Call of Duty
Τα Burger King σε παγκόσμια «gaming» καμπάνια
Με αφορμή το λανσάρισμα του παιχνιδιού «Modern Warfare II», τα Burger King ενώνουν δυνάμεις με το videogame Call of Duty για μια παγκόσμια καμπάνια που περιλαμβάνει θεματικές εμπειρίες στα εστιατόριά του και ένα branded «skin».

Έναν χρόνο μετά τη μετακίνηση του CMO των Burger King στην ιδιοκτήτρια εταιρεία του Call of Duty, Activision Blizzard, η καμπάνια θα τρέξει σε 39 αγορές και 6.000 σημεία, με την υπογραφή του γραφείου της David στη Νέα Υόρκη.
«Πολλοί gamers είναι ήδη πελάτες εστιατορίων ταχείας εστίασης και, με το να τους προσφέρουμε ανταμοιβές που σχετίζονται με το Call of Duty: Modern Warfare II, έχουμε τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους επισκέπτες μας εκεί όπου βρίσκονται και να συνδεθούμε με όσα πραγματικά τους ενθουσιάζουν, με αυθεντικό και καινοτόμο τρόπο», σχολίασε ο Iwo Zakowski, Senior Director of Global Brand Marketing των Burger King. 
Ανά τον κόσμο, οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση σε μια σειρά διαφορετικών θεματικών εμπειριών στο πλαίσιο της καμπάνιας, ενώ θα μπορούν να κερδίσουν πόντους και δώρα για το παιχνίδι όπου θα ενσωματώνονται τα «Call of Duty» branded Whopper Meals.

ΠΗΓΗ: marketingweek.gr, AdAge
 

  • Burger King
  • παγκόσμια «gaming» καμπάνια
  • συνεργασία
  • Call of Duty