Retail
Challenge της Barilla στο Tik Tok για «δεύτερη ευκαιρία» στα leftovers ζυμαρικών
Η μείωση της σπατάλης τροφίμων και η σημασία της βιωσιμότητας στην κουζίνα
Challenge της Barilla στο Tik Tok για «δεύτερη ευκαιρία» στα leftovers ζυμαρικών
Με ένα ενδιαφέρον challenge στο δημοφιλές Tik Tok επιχειρεί η Barilla να ευαισθητοποιήσει το κοινό στα θέματα βιωσιμότητας, αλλά και στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, με αφορμή και την Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαρικών.

Επισημαίνοντας ότι η βιωσιμότητα δε σταματά στην ανακύκλωση, το brand ενθαρρύνει τους λάτρεις φαγητού να δώσουν στα leftovers ζυμαρικών μια δεύτερη ευκαιρία, ως ένδειξη αγάπης για τον πλανήτη.
Υπολογίζεται ότι τα νοικοκυριά σπαταλούν 570 εκατομμύρια τόνους τροφίμων κάθε χρόνο.
Για να γίνει αυτό πιο κατανοητό, η σπατάλη τροφίμων ευθύνεται για το 8 − 10% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, που σημαίνει ότι εάν τα απόβλητα τροφίμων ήταν χώρα, θα ήταν η τρίτη με τη μεγαλύτερη εκπομπή αερίων θερμοκηπίου στον πλανήτη. Ήρθε η ώρα να δώσουμε γεύση στα leftovers!
Τα ζυμαρικά είναι ένα από τα πιο δημοφιλή πιάτα στον κόσμο.
Περίπου 438 εκατομμύρια μερίδες ζυμαρικών σερβίρονται κάθε μέρα, πράγμα που σημαίνει ότι οι ευκαιρίες για γευστικές αλλαγές είναι αμέτρητες.
Η Barilla καλεί τους λάτρεις των ζυμαρικών να πειραματιστούν στην κουζίνα και να δείξουν την αγάπη τους στον πλανήτη, με ένα πιάτο ζυμαρικών τη φορά.
Η Barilla εκπαιδεύει τη Gen Z σχετικά με τη σημασία της βιωσιμότητας στην κουζίνα, μαθαίνοντάς τους νέους τρόπους να μαγειρεύουν, όπως η μέθοδος Passive Cooking και δίνοντας συμβουλές συνταγών για να μην αφήνουν το φαγητό που περίσσεψε αναξιοποίητο.
«Η έμπνευση είναι ο στόχος του παιχνιδιού, να κάνουμε δηλαδή τα leftovers διασκεδαστικά και να ανοίξουμε τον διάλογο σχετικά με το food waste. Αντί να ξαναζεσταίνετε ή να πετάτε ό,τι περίσσεψε από το φαγητό σας, μπορείτε να διοχετεύσετε την ιταλική έμπνευση που κρύβετε μέσα σας και να δοκιμάστε το #SecondLifePasta», προτρέπει η Barilla.
Μέσω του hashtag #SecondLifePasta, η Barilla επέλεξε TikTokers για να δημιουργήσουν το δικό τους εμπνευσμένο πιάτο, χρησιμοποιώντας τα leftovers των ζυμαρικών και δίνοντας στο πιάτο τους νέα ζωή.
Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία TikTok Stitch για να εξελίξουν υπάρχουσες συνταγές ζυμαρικών και να δημιουργήσουν συνταγές «δεύτερης ζωής», τα τρόφιμα που θα κατέληγαν στα απορρίμματα, θα έρθουν στο τραπέζι ξανά με έναν συναρπαστικό, νόστιμο και βιώσιμο τρόπο.

ΠΗΓΗ: Hotel & Restaurant Daily Ελλάδος
 

  • Barilla
  • challenge
  • Tik Tok
  • μείωση
  • σπατάλη
  • τρόφιμα
  • βιωσιμότητα