Retail
Νέα στρατηγική και επενδύσεις 100 εκ. ευρώ ανακοίνωσε το Public Group
Τομείς διερεύνησης οι edtech, last mile και audiobooks
Νέα στρατηγική και επενδύσεις 100 εκ. ευρώ ανακοίνωσε το Public Group
To Public Group, με μία νέα δυναμική στρατηγική, επενδύει 100 εκατομμύρια ευρώ για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, με κύρια χαρακτηριστικά την ευελιξία και την ελευθερία στις αγορές τους.

H νέα στρατηγική περιλαμβάνει «Νέας Γενιάς» καταστήματα, ανάπτυξη της αλυσίδας i-Repair εντός των Public, ψηφιακές πληρωμές σε συνεργασία με την εταιρεία Klarna, διεύρυνση προϊοντικής γκάμας, αλλά και νέα αποκλειστική εμπορική συμφωνία με την Box Now.
Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής Public², ο οργανισμός επενδύει σε ένα οικοσύστημα καινοτόμων νεοφυών εταιρειών, ταλέντων και τεχνολογίας, μετασχηματίζοντας το Public Group σε έναν προορισμό σύγχρονων αγοραστικών εμπειριών, με επίκεντρο τις αναδυόμενες ανάγκες του καταναλωτή.
Τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός αποδίδει, με αύξηση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες και αύξηση πωλήσεων 10% το πρώτο εννεάμηνο του 2022, σε σχέση με το 2021, αλλά και πωλήσεις που αναμένεται φέτος να ξεπεράσουν τα 500 εκ. ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο.
Ενδεικτικά, οι πελάτες σήμερα έχουν πρόσβαση σε γρηγορότερη eCommerce πλατφόρμα, στις υπηρεσίες Public Now, Pay Later και στην υπηρεσία Next Day Delivery.
Η εταιρεία ανακοίνωσε και αποκλειστική συνεργασία με το lockers δίκτυο Box Now, προσφέροντας ευέλικτες και άμεσες παραδόσεις, σε πάνω από 1.000 σημεία.
Παράλληλα, εξελίσσεται και η συνεργασία με την iRepair σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ τα 15 iRepair σημεία του δικτύου Public θα αυξηθούν σε 62 έως το τέλος του 2023.
Επιπλέον, για το διάστημα 2022-2023, το Public Group επενδύει 10 εκ. ευρώ για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε καταστήματα «Νέας Γενιάς».
Σε αυτήν την προσπάθεια εντάσσονται και τα 13 καταστήματα MediaMarkt.
Σε επίπεδο καινοτομίας και βιώσιμης ανάπτυξης, έχει αναπτύξει ένα οικοσύστημα καινοτομίας που περιλαμβάνει επενδύσεις σε καινοτόμες και ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες (scaleups), συνεπενδύσεις και συνεργασίες με Venture Capital Funds, καθώς και το δικό του hub καινοτομίας, το Public Next.
Τέλος, το Public Group διαθέτει το νέο πρόγραμμα βιώσιμης επιχειρηματικής λειτουργίας Love Earth, ενώ επενδύει και στο ανθρώπινο δυναμικό του με νέες πρωτοβουλίες εκπαίδευσης, ανάπτυξης και επιβράβευσης.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι επόμενες επενδύσεις αναμένεται να κινηθούν στους τομείς edtech, last mile και audiobooks.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος
 

  • Public Group
  • νέα στρατηγική
  • επενδύσεις
  • σύγχρονες ανάγκες
  • καταναλωτές