Στην έδρα της WPP, στο Λονδίνο, στο Sea Containers campus, έχει σχεδιαστεί ως πυλώνας στην προσπάθεια του brand να φέρει κοντά brands και καταναλωτές μέσω της τεχνολογίας.
Μέσα από 6 «εμπειρίες» - home, play, social, out of home, QSR, flagship 2.0 - το agency θα χρησιμοποιεί τον χώρο για να επιδεικνύει πρωτοποριακές τεχνολογίες, σχεδιασμένες για τις ανάγκες του κάθε πελάτη.
Το «Flagship 2.0» βρίσκεται στο επίκεντρο: πρόκειται για μια ανανεωμένη εκδοχή του υπάρχοντος experience room της VMLY&R, όπου το agency θα μπορεί να τεστάρει δημιουργικές εκτελέσεις σε immersive μακέτες, ενσωματώνοντας insights.
Επιπλέον, υπάρχουν ολογράμματα καταλόγων καταστημάτων, gamified αυτόματοι πωλητές και διαδραστικοί πάγκοι καταστημάτων.
Η Global Chief Digital Officer, Debbie Elison, σχολίασε ότι πρόκειται για μια προσπάθεια να «φέρουμε στη ζωή την πρόταση του agency μας γύρω από τη δύναμη των συνδεδεμένων brands», ελπίζοντας ότι οι πελάτες θα «βιώσουν συναισθηματικά» τη δουλειά του agency.
Αναμένεται να δημιουργηθούν και αλλού αντίστοιχοι χώροι, οι οποίοι θα προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του κάθε πελάτη.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, TheDrum