Οι εκπρόσωποι της TheSoul Publishing, ο Patrik Wilkens, VP of Operations και ο Victor Potrel, VP of Platform Partnerships, απευθύνθηκαν σε τοπικούς και διεθνείς επιχειρηματίες, επενδυτές, ηγέτες σκέψης και διαμορφωτές άποψης από όλη την Κύπρο και όχι μόνο, παρέχοντας άφθονη τροφή για σκέψη, σχετικά με τις τάσεις στο χώρο εργασίας και τη δημοτικότητα του περιεχομένου σύντομης μορφής.
Κατά τη διάρκεια της πολυαναμενόμενης εκδήλωσης, ο Wilkens μίλησε στο κοινό για το μέλλον της εργασίας, τη διατήρηση του ταλέντου και την παροχή αποτελεσμάτων.
Με φράσεις όπως «η μεγάλη παραίτηση» και «σιωπηλή παραίτηση» να αναφέρονται συχνά στα μέσα ενημέρωσης του πλανήτη παρά τις παγκόσμιες αβεβαιότητες και τους φόβους για ύφεση, ο Wilkens έριξε φως στο πώς οι εταιρείες σήμερα μπορούν να διατηρήσουν τα ταλέντα και να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον για τις ομάδες ώστε αυτές να προσφέρουν αποτελέσματα.
Απευθυνόμενος στο κοινό, ο Wilkens τόνισε συγκεκριμένα πώς η TheSoul Publishing κατάφερε να δημιουργήσει μια εξαιρετικά δημιουργική ομάδα και να διατηρήσει κορυφαία ταλέντα σε αυτούς τους ασταθείς καιρούς, διαχειρίζοντας αποτελεσματικά περισσότερους από 2.500 συναδέλφους σε πάνω από 70 χώρες.
Συγκεκριμένα, τόνισε τη σημασία της υβριδικής εργασίας για την αύξηση των πιθανών δεξαμενών ταλέντων και τη διατήρηση των υπαρχόντων.
Συνέχισε τονίζοντας τη σημασία της διαφανούς, ασύγχρονης επικοινωνίας που ενθαρρύνει τη συμμετοχή των εργαζομένων, την επένδυση σε ομάδες, και τη σαφήνεια ως προς τους στόχους και τις προσδοκίες.
Την επόμενη μέρα, ο Victor Potrel γοήτευσε τους επισκέπτες του φεστιβάλ με τις μοναδικές του γνώσεις σχετικά με την αύξηση της δημοτικότητας του περιεχομένου σύντομης μορφής, ειδικά ανάμεσα στο νεανικό κοινό.
Η ιστορία του περιεχομένου σύντομης μορφής περιλαμβάνει σύντομες διαφημίσεις και το Vine, και πιο πρόσφατα, έχει εξελιχθεί στο δημοφιλέστερο format, ειδικά για την Gen-Z και τους δημιουργούς περιεχομένου.
Ενώ οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν σε όλους την ευκαιρία να δημιουργήσουν και να ανακαλυφθούν, ο Potrel εμβάθυνε στο πώς το περιεχόμενο σύντομης μορφής καταργεί τους περιορισμούς της παραγωγής αλλά και τι κάνει το συγκεκριμένο είδος τόσο ελκυστικό σήμερα.
Ο Potrel τόνισε συγκεκριμένα ότι η δύναμη του περιεχομένου σύντομης μορφής έγκειται στον τρόπο με τον οποίο προσαρμόζει το περιεχόμενο για το στοχευμένο κοινό, ενθαρρύνει τη συμμετοχή και προσφέρει ελεύθερη πρόσβαση σ’ αυτό.
Η TheSoul Publishing είναι ένα βραβευμένο ψηφιακό στούντιο το οποίο παράγει ψυχαγωγικό, θετικό και πρωτότυπο περιεχόμενο για ένα παγκόσμιο κοινό.
Ως μία από τις πιο παραγωγικές και δημοφιλείς εταιρεία διαδικτυακών μέσων στον κόσμο, η TheSoul Publishing έχει περισσότερο από 1,5 δισ. ακόλουθους σε Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest, και Snapchat.
Η παγκόσμια δημιουργική της ομάδα δημιουργεί συνεχώς ελκυστικό και shareable περιεχόμενο για όλες τις ηλικίες, σε 20 διαφορετικές γλώσσες, που διανέμεται μέσα από διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Ένα σύμπαν από διάσημα brands της TheSoul Publishing ψυχαγωγεί και προσελκύει μέσω πρωτότυπου, θετικού και διασκεδαστικού περιεχομένου για ένα παγκόσμιο κοινό που περιλαμβάνει τα 5-Minute Crafts®️, Bright Side, 123 GO!, Avocado Couple, La La Life, Teen-Z, Baby Zoo, Slick Slime Sam και Polar.
Η TheSoul Publishing εδρεύει στην Κύπρο με μια διεθνή ομάδα παραγωγής, που εκτείνεται σε περισσότερες από 70 χώρες και έξι ηπείρους.
Τα υπερσύγχρονα στούντιο της εταιρείας βρίσκονται στη Λεμεσό, τη Ρίγα της Λετονίας και τις ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις στη Βουδαπέστη.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το https://www.thesoul-publishing.com.