Πιο συγκεκριμένα, τα κομμάτια της βιομηχανίας παροχής υπηρεσιών γρήγορου φαγητού, που αφορούσαν την έρευνα, ήταν τα fast-food εστιατόρια, που ειδικεύονται σε μενού με μπέργκερ κι ακόμη, οι πιτσαρίες και τα αρτοποιεία, που πωλούν και έτοιμα σάντουιτς και αρτοσκευάσματα.
Και στις τρεις πιο πάνω υποκατηγορίες της ταχείας εστίασης, η ψηφιοποίηση παραγγελιών, δηλαδή οι ηλεκτρονικές παραγγελίες, εκτινάχθηκαν από το 2% στο 7% μέσα στην τριετία 2019, 2020 και 2021, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας NPD Crest, που παρέχει στοιχεία καταναλωτών. Ταυτόχρονα, οι τρεις συγκεκριμένες υποκατηγορίες ανέπτυξαν κατά πολύ την τελευταία τριετία τις υπηρεσίες delivery και takeaway και βελτίωσαν κατά πολύ τη σχετική στρατηγική.
Ακόμη, σε γενικές γραμμές στην Ευρώπη υπάρχει μια ισχυρή άνοδος των προσδοκιών για τη βιωσιμότητα που πρέπει να εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με το έτοιμο φαγητό, όπως επίσης και για τη χρήση τοπικών και φρέσκων, εποχικών προϊόντων, αλλά και για τη μείωση των παραγόμενων αποβλήτων.
Το 56% των Ευρωπαίων πολιτών, το 70% των Γάλλων και το 80% των Ιταλών (τα μεγαλύτερα σχετικά ποσοστά στην Ευρώπη) επιθυμούν οι χώροι ταχείας εστίασης και τα εστιατόρια εν γένει να αντιμετωπίζουν με υπευθυνότητα τα ζητήματα βιωσιμότητας, με πολιτικές που εφαρμόζονται στην πράξη.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος