Μέσα στην επόμενη διετία, αναμένεται από τους οργανισμούς του κλάδου τροφίμων και ποτών η χρήση της μηχανικής μάθησης για τον προγραμματισμό ζήτησης τροφίμων και ποτών στα εστιατόρια, με στόχο τη συσχέτιση των POS δεδομένων (Point-of-Sale Data) με εξωτερικούς παράγοντες για την πρόβλεψη μελλοντικής ζήτησης, σύμφωνα με συνέντευξη του Προέδρου της εταιρείας OneStream Software, Craig Colby, στο The Food Institute.
Ειδικότερα, οι συγκεκριμένες προβλέψεις θα συμβάλλουν στην επίτευξη ενός αποτελεσματικού σχεδιασμού ζήτησης, πρόβλεψης πωλήσεων και ολοκληρωμένων διαδικασιών επιχειρηματικού σχεδιασμού σε καθημερινή βάση, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Craig Colby.
Νέες τεχνολογίες, όπως η μηχανική εκμάθηση, η ρομποτική και τα περίπτερα αυτοπαραγγελίας και αυτοεξυπηρέτησης θα αλλάξουν σύντομα την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.
Επιπρόσθετα, γίνεται συζήτηση σχετικά και με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο λιανικό εμπόριο τροφίμων, η οποία μπορεί να αποτελέσει μία τεχνολογική επανάσταση στον κλάδο.
Η ρομποτική σε πρώτο πλάνο, λόγω έλλειψης εργατικού δυναμικού
Η ρομποτική θα μπορούσε να καταστήσει σχεδόν «αγνώριστη» την εστίαση σε βάθος μιας δεκαετίας, από την συσκευασία τροφίμων μέχρι και το μαγείρεμα, σύμφωνα με το δημοσίευμα του The Food Institute.
Εκτιμάται ότι η στροφή στη ρομποτική γίνεται ολοένα και πιο αναγκαία εν μέσω της παρατεταμένης έλλειψης εργατικού δυναμικού.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος