Marketing Week
Με επιτυχία στέφθηκε το Social Media & Influencer Marketing Conference
Με επιτυχία στέφθηκε το Social Media & Influencer Marketing Conference
Στην παρουσία 120 στελεχών από όλο το φάσμα της κυπριακής αγοράς, η BOUSSIAS πραγματοποίησε την Τρίτη, 18 Οκτωβρίου, το Social Media & Influencer Marketing Conference, στο Residence by Occhio της Λευκωσίας.

Στο Συνέδριο συμμετείχαν ως ομιλητές οκτώ πολύπειρα στελέχη από την Κύπρο, την Ελλάδα, τη Βρετανία και την Ισπανία. 
Η πρώτη ενότητα του Συνεδρίου ήταν αφιερωμένη στη δημοφιλέστατη τάση του Influencer Marketing, με τους ομιλητές Scott Guthrie, (Influencer Marketing Trade Body), Δανάη Δερμάτη (Bean Bar & Alphamega Hypermarkets) και Ζωή Δημοπούλου (Vodafone Greece) να παρουσιάζουν case studies και να δίνουν συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των Influencers από τα brands.
Παράλληλα, η Μαριλένα Ερωτοκρίτου (Alphamega Hypermarkets) μοιράστηκε με το κοινό συμβουλές για την διαχείριση κρίσεων στα social media.


Η δεύτερη ενότητα άνοιξε με δύο ανατρεπτικά case studies από τον John Thornton (Surreal Cereal) και τον Aidan McGivern (The Met Office).

Στη συνέχεια, η Agneszka Jaworska (Meta) παρουσίασε τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από το Instagram και το Facebook, ενώ ο Eric Gorriz-Munoz (Funnel Cracks) έδωσε στο κυπριακό κοινό μία πρώτη γεύση από τα πολυαναμενόμενα TikTok ads, που θα είναι σύντομα διαθέσιμα και στην Κύπρο. 


Στόχος του Social Media & Influencer Marketing Conference ήταν να εμπνεύσει το κυπριακό κοινό, να μεταφέρει πολύτιμες συμβουλές και να βοηθήσει τους marketers να αναβαθμίσουν την παρουσία του brand ή του πελάτη τους στα Social Media.

Το Συνέδριο τελούσε υπό την αιγίδα των ΣΔΚ, ΣΔΕΚ, ΚΟΕΔ και World Trade Center Cyprus. 
Δείτε εδώ όλες τις φωτογραφίες από το Συνέδριο.

  • Social Media & Influencer Marketing Conference
  • Boussias
  • τάσεις
  • influencer marketing
  • TikTok ads