Στο Συνέδριο συμμετείχαν ως ομιλητές οκτώ πολύπειρα στελέχη από την Κύπρο, την Ελλάδα, τη Βρετανία και την Ισπανία.
Η πρώτη ενότητα του Συνεδρίου ήταν αφιερωμένη στη δημοφιλέστατη τάση του Influencer Marketing, με τους ομιλητές Scott Guthrie, (Influencer Marketing Trade Body), Δανάη Δερμάτη (Bean Bar & Alphamega Hypermarkets) και Ζωή Δημοπούλου (Vodafone Greece) να παρουσιάζουν case studies και να δίνουν συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των Influencers από τα brands.
Παράλληλα, η Μαριλένα Ερωτοκρίτου (Alphamega Hypermarkets) μοιράστηκε με το κοινό συμβουλές για την διαχείριση κρίσεων στα social media.
Η δεύτερη ενότητα άνοιξε με δύο ανατρεπτικά case studies από τον John Thornton (Surreal Cereal) και τον Aidan McGivern (The Met Office).
Στη συνέχεια, η Agneszka Jaworska (Meta) παρουσίασε τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από το Instagram και το Facebook, ενώ ο Eric Gorriz-Munoz (Funnel Cracks) έδωσε στο κυπριακό κοινό μία πρώτη γεύση από τα πολυαναμενόμενα TikTok ads, που θα είναι σύντομα διαθέσιμα και στην Κύπρο.
Στόχος του Social Media & Influencer Marketing Conference ήταν να εμπνεύσει το κυπριακό κοινό, να μεταφέρει πολύτιμες συμβουλές και να βοηθήσει τους marketers να αναβαθμίσουν την παρουσία του brand ή του πελάτη τους στα Social Media.
Το Συνέδριο τελούσε υπό την αιγίδα των ΣΔΚ, ΣΔΕΚ, ΚΟΕΔ και World Trade Center Cyprus.
Δείτε εδώ όλες τις φωτογραφίες από το Συνέδριο.