Σύμφωνα με το δίκτυο, έχει σχεδιαστεί για brands που επιθυμούν να αυξήσουν το awareness σε στιγμές-κλειδιά μέσα στην ημέρα, όπως σημαντικά αθλητικά γεγονότα, πρεμιέρες ταινιών ή προϊοντικά λανσαρίσματα.
Το Moment Blast προσφέρει στις μάρκες τις προνομιακές YouTube Select θέσεις στη συνδεδεμένη τηλεόραση, μαζί με branded title card και προαιρετικό banner masthead.
Στη διοργάνωση Advertising Week στη Νέα Υόρκη, το YouTube παρουσίασε μια σειρά τρόπων, με τους οποίους οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επωφεληθούν της δυναμικής του σε streaming, shopping και audio.
Μεταξύ άλλων, τα product feeds θα συμπεριλαμβάνουν σύντομα τοπικές προσφορές, επιτρέποντας στις μάρκες να δείχνουν σε πραγματικό χρόνο τη διαθεσιμότητα των προϊόντων τους στο Google Merchant Center, ώστε οι καταναλωτές να βρίσκουν πιο βολικό σημείο αγοράς.
Επίσης, οι creators θα έχουν στη διάθεσή τους εργαλεία για τη δημιουργία εικονικών βιτρινών και περισσότεροι δημιουργοί θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν tag προϊόντα στα videos και τα Shorts τους.
Επιπλέον, η πλατφόρμα διαθέτει παγκοσμίως το Audio ads, το οποίο προσφέρεται για την προσέγγιση καταναλωτών που ακούν podcasts στο YouTube.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Mediapost