Για να τονίσει ότι το νέο της προϊόν Melts έχει σχεδιαστεί για ατομικό snacking, η Pizza Hut προσφέρει 100 ευρώ στους πελάτες της για να μην μιλήσουν γι’ αυτό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η καμπάνια, από την GSD&M, καλεί το κοινό να επισκεφθεί ειδικό site και να δεσμευθεί με «σύμβαση εμπιστευτικότητας» ότι δεν θα μοιραστεί το Melt του σε: «Posts κειμένου και εικόνας, blog posts, τραγούδια, mixtapes, diss κομμάτια, σχόλια, podcasts, streams, lives, posts σε ιστοσελίδες bodybuilding, virtual marketplace listings, δημοσιεύσεις σε ιστοσελίδες fanfiction, posts σε ένα κοινωνικό δίκτυο που μόλις εφηύρατε, posts στον burner λογαριασμό σας που δεν ακολουθεί κανείς, posts σε ένα online group, όπου όλοι προσποιούνται ότι είναι μυρμήγκια που μοιράζονται φαγητό, ή posts στα οποία η γιαγιά σας θα σχολιάσει “όμορφη φωτογραφία εγγονούλα μου”».
Όσοι υπογράψουν διεκδικούν 100 δολάρια.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdAge