Marketing Week
Στο brand building στοχεύει το B2B διεθνώς - Νέα έρευνα του LinkedIn
Αισιοδοξία για τρεις στους τέσσερεις marketers
Στο brand building στοχεύει το B2B διεθνώς - Νέα έρευνα του LinkedIn
Την πρόθεση να διατηρήσουν ή να αυξήσουν το budget τους για brand building εκφράζουν τα δύο τρίτα των senior Β2Β marketers για το επόμενο εξάμηνο, σύμφωνα με νέα έρευνα του LinkedIn.

Η μελέτη B2B Marketer Sentiment προσέγγισε 1.700 B2B marketing leaders διεθνώς και διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί είδαν τους προϋπολογισμούς τους να επηρεάζονται με κάποιον τρόπο, αλλά σε ποσοστό 76% παραμένουν αισιόδοξοι για τη στρατηγική τους για τους επόμενους 6 μήνες.
Εκτός από τους αναμενόμενους λόγους επένδυσης στο brand -ένα ισχυρό brand ευνοεί τις πωλήσεις μακροπρόθεσμα (52%) και βοηθά στο να παραμείνει top of mind (42%) - πάνω από το ένα τρίτο (38%) των στελεχών δήλωσε ότι βοηθά επίσης στην προσέλκυση ταλέντων, σημαντική παράμετρος σε συνθήκες αβεβαιότητας.
Οι συμμετέχοντες (56%) υποστήριξαν ότι η δημιουργικότητα βρίσκεται στην κορυφή των δεξιοτήτων που απαιτούνται για τους marketers σε περιβάλλον αστάθειας, ενώ κάποιοι θεωρούν ότι τώρα είναι ευκαιρία να χτίσουν συνδέσεις και εμπιστοσύνη με τους πελάτες (28%) και να παραμείνουν relevant και να επαναπροσεγγίσουν το brand story τους (22%).
Επιπλέον, το 30% των marketers που είδαν αλλαγές στο budget τους δηλώνει ότι η επιχείρηση δεν αντιλαμβάνεται το B2B marketing ROΙ.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC
 

  • B2B Marketer Sentiment
  • μελέτη
  • LinkedIn
  • brand building
  • budget