Εντούτοις, αν και το 52% δεν είναι ενεργό στο virtual περιβάλλον, το 43% δηλώνει ότι σχεδιάζει να επενδύσει στο metaverse το ερχόμενο έτος.
Η έρευνα, με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών marketing από όλον τον κόσμο, αποκάλυψε ότι ένας στους δύο (52%) θεωρεί την έλλειψη στοιχείων, αναφορικά με την επιστροφή στην επένδυση στο metaverse τον σημαντικότερο αποτρεπτικό παράγοντα για σχετικές δαπάνες.
Μιλώντας για τα ευρήματα της μελέτης γύρω από το metaverse, ο Chief Marketing Officer της Moonpig, Kristof Fahy, σχολίασε ότι το ROI δεν θα πρέπει να είναι απαραίτητα στόχος για τα brands σε αυτό το στάδιο.
«Αν εισέλθεις σε αυτόν τον κόσμο τώρα, το κάνεις στην πραγματικότητα ως δοκιμή για το brand, για να δεις ποια είναι η αντίδραση από τους καταναλωτές σου», υποστήριξε.
Η έρευνα εντάσσεται σε ευρύτερη ανάλυση των προτεραιοτήτων των marketers για το 2023, μεταξύ των οποίων τα retail media, συνεργασίες με agencies, στρατηγικές σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού και marketing, με πάνω από τα τρία τέταρτα των marketers να θεωρούν το digital retail media σημαντικό στοιχείο στην ατζέντα τους.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Campaign