Όπως γράφει ο απεσταλμένος του FOODReporter Ελλάδος, Κωνσταντίνος Βορίλας μοιάζει σαν οι βιομηχανίες να γυρίζουν νοερά πίσω και πάλι σε επίπεδο βιοτεχνίας για να θυμηθούν τις ρίζες τους και από πού ξεκίνησαν…
Ο καθένας τιμά το προϊόν που του έδωσε τη δυναμική του και εξελίχθηκε σε... ατμομηχανή για την τωρινή ισχύ του και το ψηλαφεί ξανά, εξελίσσοντάς το από όλες τις πλευρές.
Δεν είναι λίγα τα παραδείγματα, όπου βλέπουμε συμπράξεις συνεργαζόμενων εταιρειών ή εταιρειών πολυεθνικών Ομίλων που βοηθούν η μία την άλλη σε τεχνογνωσία και «παντρεύουν» τα προϊόντα τους, δημιουργώντας ένα new business προϊόν, που μπορεί να δώσει και ώθηση στις πωλήσεις, αλλά και συνήθως αποτελεί μια προσφερόμενη επιλογή έτοιμου γεύματος.
Επιστρέφοντας στο σήμερα, η ισχύς και η εμπειρία της τωρινής κατάστασης μιας βιομηχανίας που έχει περίπτερο στη SIAL αποτυπώνεται στον ολοκληρωμένο τρόπο με τον οποίο σχεδιάζει τα νέα της λανσαρίσματα, από την πρώτη ύλη μέχρι τη συσκευασία και τον τρόπο προώθησης.
Ο έτερος τρόπος είναι η κυριαρχία σε όλες τις υποκατηγορίες του market που κάθε προϊόν πρεσβεύει.
Αν είναι όσπρια, αυτό μπορεί να αφορά επέκταση και σε έτοιμες συνταγές ή επέκταση σε όσπρια με λαχανικά ή ζυμαρικά.
Αν μιλάμε για κρέας, θα δείτε πολλές διαφορετικές παρασκευές και κοπές, από νωπό, μέχρι αλλαντικό κι από προϊόν ψυγείου (chill) μέχρι βαθιά κατάψυξη.
Κάθε εταιρεία προσπαθεί να πείσει επιχειρησιακά ότι γνωρίζει το σύνολο της αγοράς και δραστηριοποιείται σε αυτό για να αναδείξει την υπεροχή της και να αυξήσει την κερδοφορία της.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος