Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται, επίσης, στην ανάπτυξη τυποποιημένων λύσεων cloud για εμπορική χρήση σε σχέση με την ασφαλή διαχείριση δεδομένων οχημάτων.
Η μεταξύ τους συνεργασία ξεκίνησε το 2015, ενώ η γερμανική εταιρεία διατηρεί και σε αυτή τη συμφωνία τον πλήρη και αποκλειστικό έλεγχο των δεδομένων και συμμορφώνεται με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων που ισχύουν στις αντίστοιχες αγορές.
Η AWS προσφέρει υποδομές και υπηρεσίες cloud χωρίς δυνατότητα πρόσβασης ή γνώσης σε δεδομένα που δημιουργούνται από τον στόλο συνδεδεμένων οχημάτων του Ομίλου BMW.
Ο συνδεδεμένος στόλος της BMW, που απαριθμεί περίπου 20 εκατομμύρια οχήματα σε πάνω από 50 χώρες, στέλνει καθημερινά περίπου 10 δις αιτήματα για πληροφορίες στο backend, όπως είναι γνωστή η υποδομή IT στο cloud για τη λειτουργία και διαχείριση των λειτουργιών συνδεδεμένων οχημάτων.
Τα δεδομένα οχήματος και ο τρόπος με τον οποίο είναι διασυνδεμένα με το cloud, αποτελούν τη βάση για λειτουργίες, όπως το My BMW App, λειτουργίες υποστήριξης οδηγού, καθοδήγηση διαδρομής βελτιστοποιημένη για φόρτιση, over-the-air ενημερώσεις και ανίχνευση κινδύνου στο δρόμο.
Τα δεδομένα οχημάτων είναι σημαντικά και για την εταιρεία, καθώς χρησιμοποιούνται για ειδικούς σκοπούς, όπως βελτίωση και αναβάθμιση λειτουργιών πελατών, διαχείριση ποιότητας και aftersales διαδικασίες.
Σε δηλώσεις του, ο Nicolai Krämer , Αντιπρόεδρος Πλατφορμών Συνδεσιμότητας Οχημάτων του Ομίλου ανέφερε ότι «έχουμε ήδη σήμερα στο δρόμο περίπου 20 εκατομμύρια εκτενώς συνδεδεμένα οχήματα. Όταν λανσαριστεί η ‘Neue Klasse’, η offboard πλατφόρμα cloud, που τροφοδοτείται από την AWS, θα επεξεργάζεται σχεδόν τριπλάσιο όγκο δεδομένων οχήματος, συγκριτικά με την τρέχουσα γενιά των μοντέλων BMW. Μαζί με την AWS, θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε καινοτόμες λύσεις, οι οποίες μας επιτρέπουν να αναπτύξουμε νέες λειτουργίες, που βασίζονται σε δεδομένα και να τις καταστήσουμε διαθέσιμες στους πελάτες το συντομότερο».
Η προστασία των δεδομένων είναι κορυφαία προτεραιότητα
Για να μπορεί να συμβαδίσει με τον ραγδαία αυξανόμενο αριθμό συνδεδεμένων οχημάτων, ο Όμιλος BMW, το 2017, δημιούργησε ένα κεντρικό σημείο πρόσβασης για εσωτερικούς χρήστες δεδομένων, που δημιουργούνται από το όχημα.
Με αυτόν τον τρόπο, έλαβε μέτρα προκειμένου να εξασφαλίσει ότι τα δεδομένα των πελατών προστατεύονται και υποβάλλονται σε ασφαλή επεξεργασία, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του απορρήτου δεδομένων, μέσω καθιερωμένων διαδικασιών – σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται.