Καθώς οι επιχειρήσεις θέτουν τα προηγμένα δεδομένα και τις εξελιγμένες αναλύσεις στον πυρήνα των λειτουργιών τους, και, αναδιαμορφώνουν την εμπειρία των πελατών τους με καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες, αναδύονται νέες προκλήσεις κυβερνοασφάλειας, που απαιτούν από τους επικεφαλής των επιχειρήσεων να λάβουν σοβαρά υπόψη τους τα θέματα ψηφιακής εμπιστοσύνης.
Η δημιουργία και η διαφύλαξη της εμπιστοσύνης είναι αναπόσπαστο μέρος του τρόπου λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τα ενδιαφερόμενα μέρη τους.
Στην έκθεση Cyber Trust Insights της KPMG για το 2022 συμμετείχαν 1.881 στελέχη, που περιέγραψαν πέντε βασικά βήματα για τη δημιουργία εμπιστοσύνης μέσω της κυβερνοασφάλειας και του απορρήτου.
Η ενσωμάτωση της κυβερνοασφάλειας και του απορρήτου στον ιστό της επιχείρησης, η σύναψη εσωτερικών συμμαχιών, η εξέλιξη του ρόλου του CISO (Υπεύθυνος Ασφάλειας Πληροφοριών), η διασφάλιση της υποστήριξης από την ηγεσία και η συνεργασία με άλλους εταίρους στο εταιρικό οικοσύστημα, είναι κρίσιμης σημασίας για την αύξηση της εμπιστοσύνης.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει ήδη ξεκινήσει σε όλους τους κλάδους, με τις επιχειρήσεις να αναβαθμίζουν την τεχνολογία τους.
Σύμφωνα με την έκθεση «Global Tech Report» της KPMG, το 61% των επιχειρήσεων αναμένει να υιοθετήσει νέες disruptive τεχνολογικές πλατφόρμες εντός δύο ετών, και τα επόμενα τρία χρόνια θα εντείνει όλο και περισσότερο τις ψηφιακές του επενδύσεις.
Πάνω από το 80% των στελεχών κατανοεί τη σημασία της βελτίωσης της κυβερνοασφάλειας και της προστασίας των δεδομένων για τη διασφάλιση της εμπιστοσύνης των ενδιαφερόμενων μερών τους.
Περιμένει, επίσης, από τους CISO να προασπίζονται ένθερμα την ψηφιακή εμπιστοσύνη.
Οι ίδιοι οι CISO γνωρίζουν το διακύβευμα και παρόλο που αρκετοί χαίρουν της εμπιστοσύνης των εργοδοτών τους, άλλοι δεν έχουν την εντολή να υλοποιήσουν τους στόχους της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης των ενδιαφερόμενων μερών.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (65%) αναφέρουν ότι η ασφάλεια των πληροφοριών θεωρείται από τις επιχειρήσεις τους ως δραστηριότητα μείωσης του κινδύνου, και όχι ως ενισχυτική της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Επιπλέον, σε ποσοστό 57%, λένε ότι τα ανώτερα ηγετικά στελέχη δεν κατανοούν τα ανταγωνιστικά οφέλη, που δημιουργούνται από την ενίσχυση της εμπιστοσύνης, χάρη στη βελτίωση της ασφάλειας των πληροφοριών.
ΠΗΓΗ: NetFax Ελλάδος