Marketing Week
PepsiCo: Σταθερή επένδυση στο marketing παρά την ύφεση
«Τα ισχυρά brands αντέχουν τις ανατιμήσεις»
PepsiCo: Σταθερή επένδυση στο marketing παρά την ύφεση
Σε σταθερή τροχιά επένδυσης σε διαφήμιση και marketing παραμένει η PepsiCo, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.

Κατά τη δημοσιοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Q3 2022, ο Ramon Laguarta, Chairman & CEO της εταιρείας, δήλωσε:
«Η φιλοσοφία μας παραμένει η ίδια. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε διαφήμιση και marketing και διασφαλίζουμε ότι διαθέτουμε ισχυρή καινοτομία και δυνατά εμπορικά πλάνα».
Ο κολοσσός των FMCGs προχώρησε σε ανατιμήσεις τη χρονιά αυτή, λόγω των πληθωριστικών πιέσεων, χωρίς ωστόσο να μειωθεί η πελατειακή του βάση.
«Η Ευρώπη έχει επηρεαστεί περισσότερο από άλλα σημεία του κόσμου ως προς το κόστος. Επομένως, χρειαζόμαστε revenue management, ίσως περισσότερο από άλλες περιοχές», εξήγησε ο ίδιος.
Ο Laguarta υποστήριξε ότι τα θετικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αντανακλούν τη δύναμη των brands της εταιρείας, παρά την οικονομική συγκυρία.
«Η αλήθεια είναι ότι οι επενδύσεις που έχουμε πραγματοποιήσει στα brands μας τα τελευταία χρόνια αποδίδουν καρπούς, από την άποψη ότι, παρά τις υψηλότερες τιμές, οι καταναλωτές μας ακολουθούν, στην Ευρώπη και σε άλλα μέρη του κόσμου».
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι καταναλωτές συνεχίζουν να αναζητούν «οικονομικές απολαύσεις και μικρές στιγμές ικανοποίησης» και η PepsiCo «κινείται» σε αυτό το πεδίο.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC
 

  • PepsiCo
  • οικονομικά αποτελέσματα
  • Q3 2022
  • επένδυση
  • marketing
  • διαφήμιση