Retail
Λίστα Kantar: Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς μάρκες προϊόντων στην Ελλάδα
Λίστα Kantar: Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς μάρκες προϊόντων στην Ελλάδα
Ανατροπή είχαμε φέτος στην κορυφή της λίστας της Kantar, με τις εταιρείες που έχουν το ισχυρότερο «εταιρικό αποτύπωμα» (brand footprint) στην Ελλάδα, με την Coca-Cola να προσπερνά (οριακά) την Παπαδοπούλου και να είναι πλέον η «πιο επιλεγμένη μάρκα».

H Παπαδοπούλου διαθέτει εξαιρετική διείσδυση, μεγαλύτερη από κάθε άλλη εταιρεία, όμως η Coca-Cola υπερτερεί στη συχνότητα, όπου, επίσης, είναι ισχυρότερη από κάθε άλλη εταιρεία στην Ελλάδα.
Όπως γράφει το FOODReporter Ελλάδος, στις θέσεις 3-6 η κατάσταση παραμένει αμετάβλητη, σε σχέση με πέρυσι: τις θέσεις αυτές καταλαμβάνουν κατά σειρά Όλυμπος, Nescafe, Παπαγάλος και Νουνού.
Άνοδος μίας θέσης για τη Μέλισσα, στην 7η θέση, όπου πέρυσι βρισκόταν η Γιώτης, που φέτος είναι 8η.
Στην ένατη θέση, με «άλμα» 4 θέσεων, βρίσκεται η Hellmann’s, ενώ τη δεκάδα συμπληρώνει η Κύκνος, που επίσης κέρδισε 2 θέσεις.
Αντίθετα, εκτός δεκάδας βρέθηκε φέτος η Βιτάμ, που από την 9η θέση πέρυσι βρίσκεται φέτος στην 14η.
Αξιοσημείωτο είναι, πάντως, ότι όλη η πρώτη δεκάδα απαρτίζεται από εταιρείες του κλάδου τροφίμων και ποτών (πέρυσι ήταν 10η η Klinex, που φέτος έπεσε στην 11η θέση).
Από τις άλλες μάρκες που περιλαμβάνονται στη λίστα, αξιοσημείωτη άνοδο σημείωσαν ο Μπάρμπα Στάθης (+4, 16η θέση), η Παυλίδης (+7, 19η θέση), η ΜΕΒΓΑΛ (+4, 20ή θέση), η Βίκος (+6, 29η θέση), η Γεύση2 (+11, 33η θέση), η Υφαντής (+7, 35η), η Lay’s (+9, 39η), η Λουξ (+6, 46η) και η Maggi (+7, 49η). 
Αντίθετα, πτωτικά κινήθηκαν, μεταξύ άλλων, η Δέλτα  (-5, 23η), η Φαστ (-5, 36η), η Κρι Κρι  (-13, 41η) και η Σοκοφρέτα (-5, 45η).

ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος

  • Kantar
  • λίστα
  • Ελλάδα
  • μάρκες προϊόντων
  • ισχυρότερο «εταιρικό αποτύπωμα»