H Παπαδοπούλου διαθέτει εξαιρετική διείσδυση, μεγαλύτερη από κάθε άλλη εταιρεία, όμως η Coca-Cola υπερτερεί στη συχνότητα, όπου, επίσης, είναι ισχυρότερη από κάθε άλλη εταιρεία στην Ελλάδα.
Όπως γράφει το FOODReporter Ελλάδος, στις θέσεις 3-6 η κατάσταση παραμένει αμετάβλητη, σε σχέση με πέρυσι: τις θέσεις αυτές καταλαμβάνουν κατά σειρά Όλυμπος, Nescafe, Παπαγάλος και Νουνού.
Άνοδος μίας θέσης για τη Μέλισσα, στην 7η θέση, όπου πέρυσι βρισκόταν η Γιώτης, που φέτος είναι 8η.
Στην ένατη θέση, με «άλμα» 4 θέσεων, βρίσκεται η Hellmann’s, ενώ τη δεκάδα συμπληρώνει η Κύκνος, που επίσης κέρδισε 2 θέσεις.
Αντίθετα, εκτός δεκάδας βρέθηκε φέτος η Βιτάμ, που από την 9η θέση πέρυσι βρίσκεται φέτος στην 14η.
Αξιοσημείωτο είναι, πάντως, ότι όλη η πρώτη δεκάδα απαρτίζεται από εταιρείες του κλάδου τροφίμων και ποτών (πέρυσι ήταν 10η η Klinex, που φέτος έπεσε στην 11η θέση).
Από τις άλλες μάρκες που περιλαμβάνονται στη λίστα, αξιοσημείωτη άνοδο σημείωσαν ο Μπάρμπα Στάθης (+4, 16η θέση), η Παυλίδης (+7, 19η θέση), η ΜΕΒΓΑΛ (+4, 20ή θέση), η Βίκος (+6, 29η θέση), η Γεύση2 (+11, 33η θέση), η Υφαντής (+7, 35η), η Lay’s (+9, 39η), η Λουξ (+6, 46η) και η Maggi (+7, 49η).
Αντίθετα, πτωτικά κινήθηκαν, μεταξύ άλλων, η Δέλτα (-5, 23η), η Φαστ (-5, 36η), η Κρι Κρι (-13, 41η) και η Σοκοφρέτα (-5, 45η).
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος