Marketing Week
TikTok: Τα brands θα πληρώνουν μόνο για viewed διαφημίσεις
Με το νέο ad format Focused View
TikTok: Τα brands θα πληρώνουν μόνο για viewed διαφημίσεις

Συνεχίζοντας τις προσπάθειές του να τοποθετηθεί ως λύση για performance προς τους διαφημιζόμενους, το TikTok λανσάρει ένα νέο ad format, με το οποίο τα brands θα πληρώνουν μόνο για τις διαφημίσεις που παρακολουθούνται για τουλάχιστον 6 δευτερόλεπτα ή έχουν κάποιο interaction μέσα στα πρώτα 6 δευτερόλεπτα.

Με την ονομασία Focused View, η νέα λύση έχει σχεδιαστεί από τη σκοπιά των retailers, κάτι που σημαίνει ότι «οι διαφημίσεις προβάλλονται σε χρήστες που πραγματικά έχουν στραμμένη την προσοχή τους και αλληλεπιδρούν οικειοθελώς με το brand», αναφέρει εκπρόσωπος της πλατφόρμας.

«Καθώς το ROI αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία, το Focused View προσφέρει έναν τρόπο στις μάρκες να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους πιο αποτελεσματικά και με χαμηλότερο κόστος».

Η νέα δυνατότητα παραπέμπει στην πρακτική του YouTube να μην χρεώνει τους marketers για τα μηνύματα, που οι χρήστες του επιλέγουν να κάνουν skip, την οποία λάνσαρε το 2010 με το TrueView ad format.
Το TikTok εκτιμά ότι το νέο ad unit θα έχει μακροπρόθεσμα πλεονεκτήματα από τη προσέλκυση διαφημιζόμενων, που θα αντισταθμίσουν το κόστος των μηνυμάτων που δεν παρακολουθούνται.

Καθώς δυσκολεύεται να «πείσει» ως πλατφόρμα performance, σχεδιάζει σειρά εργαλείων για performance και engagement.

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Mediapost
 

  • TikTok
  • νέο ad format
  • Focused View
  • brands