Η συνεργασία των δύο κολοσσών στους τομείς του αυτοκινήτου και της πληροφορικής αφορά στη χρήση του Microsoft Cloud για μια πλατφόρμα δεδομένων, που αναμένεται να έχει σοβαρά αποτελέσματα στην αποδοτικότητα της Mercedes-Benz.
Η πλατφόρμα δεδομένων, που ονομάζεται MO360, είναι ήδη διαθέσιμη στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική και θα ξεκινήσει, επίσης, στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση των δύο εταιρειών.
Στόχος είναι η συλλογή δεδομένων από όλη τη διαδικασία παραγωγής, από τα εξαρτήματα έως τα logistics και τη γραμμή συναρμολόγησης, για τη δημιουργία ενός εικονικού αντιγράφου, που επιτρέπει στις ομάδες εργασίας να εντοπίζουν πιο γρήγορα πιθανά σημεία συμφόρησης της εφοδιαστικής αλυσίδας.
ΠΗΓΗ: NetFax Ελλάδος