Marketing Week
#LookAfterYourOranges: Η νέα καμπάνια της ΚΕΑΝ... αγγίζει το θέμα της αυτοεξέτασης για Καρκίνο του Μαστού
#LookAfterYourOranges: Η νέα καμπάνια της ΚΕΑΝ... αγγίζει το θέμα της αυτοεξέτασης για Καρκίνο του Μαστού
Μία νέα διαδικτυακή εκστρατεία λάνσαρε η ΚΕΑΝ, με το σύνθημα #LookAfterYourOranges, με σκοπό την οικονομική ενίσχυση της Europa Donna Κύπρου και την ενημέρωση για τη σημασία της μηνιαίας αυτοεξέτασης στην πρόληψη και έγκαιρη αντιμετώπιση του Καρκίνου του Μαστού.

Συγκεκριμένα, η ΚΕΑΝ καλεί τον καθένα μας να γίνει ο επόμενος κρίκος της αλυσίδας “#LookAfterYourOranges’’ στο Ιnstagram, και να διαδώσει το μήνυμα ότι η αυτοεξέταση μαστού, σώζει ζωές. 

Τρία βήματα είναι αρκετά για να διαδώσεις κι εσύ το μήνυμα:
-    Tοποθέτησε τη δεξιά σου παλάμη στο αριστερό σου στήθος
-    Ανέβασε στο Instagram selfie
-    Και διάδωσε στα captions ότι η αυτοεξέταση μαστού πρέπει να γίνεται κάθε μήνα, χρησιμοποιώντας το hashtag #LookAfterYourOranges και tag την @kean_soft_drinks

Η ΚΕΑΝ θα δωρίζει στην Europa Donna Κύπρου 3€ για κάθε selfie που θα ανεβεί μέχρι τις 24 Οκτωβρίου.

Στο βίντεο της εκστρατείας πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί Ιωάννα Λαμπροπούλου και Μαριλένη Σταύρου, η βουλευτής Σάβια Ορφανίδου και η δημοφιλής TikToker Μαριάννα Δημητρίου που συμβάλλουν με τον τρόπο τους στη διάδοση του μηνύματος #LookAfterYourOranges.
Στην Κύπρο κάθε χρόνο έχουμε περίπου 600 νέα περιστατικά καρκίνου του μαστού.
Η έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου δίνει 90% πιθανότητες επιβίωσης ενώ σε πιο προχωρημένο στάδιο μόνο 15%.
Η τακτική αυτοεξέταση των μαστών,  είναι το πρώτο βήμα της πρόληψης και συνιστάται να γίνεται τουλάχιστον μία φορά το μήνα από όλες τις γυναίκες άνω των 18 ετών (την 8-10 μέρα του κύκλου της ή συγκεκριμένη μέρα του μήνα, αν είναι σε εμμηνόπαυση).
Είναι μία εύκολη διαδικασία που η κάθε γυναίκα μπορεί να κάνει, μέσα σε λίγα λεπτά, μόνη της στο σπίτι και επιτρέπει στη  γυναίκα να παρατηρεί γρήγορα οποιαδήποτε αλλαγή συμβαίνει στο στήθος της και να ζητά άμεσα την απαραίτητη ιατρική συμβουλή.
Παρόλα αυτά, δυστυχώς πολλές γυναίκες στη Κύπρο είτε αμελούν να κάνουν αυτοεξέταση είτε δεν γνωρίζουν πώς να κάνουν σωστά αυτοεξέταση.
Σε αυτό συμβάλλει και η έλλειψη οπτικών αναφορών στα μέσα μαζικής ενημέρωσης λόγω κοινωνικών ταμπού και λογοκρισίας.
Η Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager της ΚΕΑΝ, δήλωσε σχετικά: «Η ΚΕΑΝ είναι διαχρονικά σύμμαχος και χορηγός της Europa Donna, άλλωστε μία εκ των ιδιοκτητών της εταιρείας η Εύη Παπαδοπούλου, υπήρξε ενεργό μέλος και πρόεδρος του συνδέσμου, γι’ αυτό όταν λέμε στηρίζουμε τον αγώνα της, το εννοούμε στην πράξη. Ως ΚΕΑΝ αποφασίσαμε να σπάσουμε το ξεπερασμένο και άδικο ταμπού και να προωθήσουμε την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού και τη ζωτικής σημασίας αυτοεξέταση, με μια έξυπνη και δημιουργική καμπάνια. Επιλέξαμε τα πορτοκάλια για να συμβολίζουν το γυναικείο στήθος, όχι μόνο λόγω σχήματος αλλά κι επειδή είναι πολύτιμα για την ΚΕΑΝ όπως και η υγεία για κάθε άνθρωπο. Είμαι σίγουρη πως οι γυναίκες της Κύπρου θα αγκαλιάσουν αυτή την καμπάνια γιατί έτσι στηρίζουμε όλες μαζί τη Europa Donna και βοηθάμε στο να μεταδοθεί το μήνυμα για την αξία της αυτοεξέτασης σε όσο το δυνατόν περισσότερες».

  • ΚΕΑΝ
  • νέα εκστρατεία
  • καρκίνος μαστού
  • αυτοεξέταση
  • #LookAfterYourOranges
  • Europa Donna Κύπρου