Στη μελέτη συμμετείχαν 43 πολυεθνικές εταιρείες, που αντιπροσωπεύουν διαφημιστική δαπάνη αξίας άνω των 44 δις δολαρίων, τα τρία τέταρτα των οποίων δήλωσαν ότι τα budgets τους υφίστανται εξονυχιστικό έλεγχο.
Πιο συγκεκριμένα, σε ποσοστό 74% οι ερωτώμενοι συμφωνούν (52%) ή συμφωνούν απόλυτα (22%) ότι οι αποφάσεις για τη δαπάνη του 2023 έχουν επηρεαστεί από την απειλή της ύφεσης.
Ενδιαφέρον προκαλεί η διαφοροποίηση προσεγγίσεων, καθώς οι marketers φαίνεται να είναι διχασμένοι ανάμεσα στη μείωση, τη διατήρηση και την αύξηση των επιπέδων της διαφημιστικής επένδυσης.
Το 29% σχεδιάζει να μειώσει το spend, ενώ αντίστοιχο ποσοστό υποστηρίζει ότι θα το κρατήσει σταθερό.
Ωστόσο, το 42% σκοπεύει να αυξήσει τους σχετικούς προϋπολογισμούς, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, με τα offline media, όπως TV, radio, print και ΟΟΗ σε «δυσμένεια».
Σχεδόν 3 στους 10 (28%) ανέφεραν ότι θα επιλέξουν να ενισχύσουν το performance, σε σύγκριση με το 21% που θα εστιάσει σε αυξημένο brand spend το επόμενο έτος.
Στην περιοχή ΕΜΕΑ, το 33% αναμένει μείωση ΥοΥ και το 30% αύξηση.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, WARC