Σύμφωνα με στοιχεία της IDC, οι πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών, διεθνώς, κινήθηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2022 στην περιοχή των 74,3 εκ. συσκευών.
Η επίδοση αυτή συνιστά σαφή υποχώρηση, σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, με την πτώση να είναι της τάξεως του 15%.
Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα της IDC, η Lenovo με πωλήσεις 16,88 εκ. συσκευών και μερίδιο αγοράς 22,7% ήταν ο ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών υπολογιστών κατά το 3ο τρίμηνο του 2022.
Στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης βρέθηκε η HP Inc., η οποία διέθεσε στη διεθνή αγορά 12,706 εκ. ηλεκτρονικούς υπολογιστές, επίδοση που της εξασφάλισε μερίδιο 17,1%.
Την τρίτη θέση της λίστας, με τους κορυφαίους παίκτες της αγοράς υπολογιστών για το εξεταζόμενο διάστημα κατέλαβε η Dell Technologies, με πωλήσεις 11,963 εκ. συσκευών και μερίδιο αγοράς 16,1%.
Από την πλευρά της, η Apple πέτυχε πωλήσεις 10,060 εκ. συσκευών, με το μερίδιο αγοράς της να φτάνει στο 13,5% και την αμερικανική εταιρεία να κατατάσσεται 4η στην παγκόσμια αγορά από πλευράς όγκου πωλήσεων.
Η Asus ήταν ο 5ος πιο ισχυρός κατασκευαστής, σε επίπεδο πωλήσεων 3ου τριμήνου, με πωλήσεις 5,540 εκ. ηλεκτρονικών υπολογιστών και μερίδιο 7,5%.
Πτώση για 4 από τους 5 ισχυρούς της αγοράς
Από τα στοιχεία της IDC προκύπτει ότι οι 4 από τους 5 κορυφαίους παίκτες της αγοράς των υπολογιστών έκλεισαν το 3ο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης με μειωμένες πωλήσεις, με την Apple να αποτελεί τη μόνη εξαίρεση στα αρνητικά πρόσημα:
Lenovo -16,1%, HP -27,8%, Dell -21,2% και ASUS -7,8%, ενώ το πρόσημο για την Apple ήταν θετικό κατά 40,2%.
Σε χαμηλά επίπεδα η ζήτηση των καταναλωτών
«Η ζήτηση των καταναλωτών έχει παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα, αν και η διαφημιστική δραστηριότητα από εταιρείες, όπως η Apple, συνέβαλε στην άμβλυνση της πτώσης και στη μείωση του αποθέματος των καναλιών», δήλωσε ο Διευθυντής Ερευνας της IDC, Jitesh Ubran.
ΠΗΓΗ: NetFax Ελλάδος