Τα νέα καταστήματα είναι ισόγεια με πάρκινγκ και χώρο drive-in, ιδανικά για τη νέα στρατηγική drive-thru πωλήσεων καφέ της εταιρείας, δηλαδή εκτέλεση της παραγγελίας στο κατάστημα με φωνητική κλήση ή ηλεκτρονική καταχώρηση παραγγελίας και ολοκλήρωσή της, με αποπληρωμή και παραλαβή, δίχως ο πελάτης να χρειαστεί να βγει από το αυτοκίνητό του.
Η επέκταση του Οκτωβρίου ήταν η δεύτερη για τη Dunkin' Saudi Arabia, μετά τα 17 καταστήματα, μικτών χρήσεων, που άνοιξαν το φετινό Μάιο και πάλι μέσα σε μία μόνο ημέρα.
Η απαρχή της παρουσίας της Dunkin', ως Dunkin' Donuts, στην αραβική χώρα χρονολογείται από το 1986 και μαζί με τα νέα καταστήματα, η αλυσίδα ελέγχει 500 καταστήματα στη Σαουδική Αραβία. Μαζί με τη Shahia Food Limited, η οποία αποτελεί στρατηγικό εταίρο και επενδυτή της Dunkin' στη Μέση Ανατολή, στοχεύουν στα 600 καταστήματα Dunkin' στη Σαουδική Αραβία έως το τέλος του 2022, μιας και η εν λόγω χώρα θεωρείται από αναλυτές ως μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες χώρες στο χώρο της πώλησης καφέ στον κόσμο, από όλους τους τύπους σημείων.
Η Dunkin' Saudi Arabia εμφανίζει σταθερή ετήσια αύξηση αξίας πωλήσεων άνω του 4% για έξι συνεχείς οικονομικές χρήσεις: 2016 έως και 2021.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος