Η μάρκα εισάγει το tagline «Thirsty for more», με στόχο να «τιμήσει και να επιβραβεύσει αυτούς που ακολουθούν την περιέργειά τους για να βιώσουν το συναρπαστικό και το απρόσμενο».
Το brand έχει δημοσιεύσει ένα teaser για την καμπάνια, με πρωταγωνιστές τους αστέρες του ποδοσφαίρου Lionel Messi, Ronaldinho και Paul Pogba.
Η νέα παγκόσμια καμπάνια έρχεται λίγο πριν το FIFA World Cup στο Κατάρ, που ξεκινά στις 20 Νοεμβρίου.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο positioning θα ξεδιπλωθεί περαιτέρω μέσα από μια σειρά εμπειριών και περιεχομένου που θα αφορούν passion points των καταναλωτών, όπως το ποδόσφαιρο και η μουσική.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Marketingweek.com