Marketing Week
Στην Dentsu τα ευρωπαϊκά media της BMW
Συγκεντρώνει τον λογαριασμό σε ένα agency
Στην Dentsu τα ευρωπαϊκά media της BMW
Στην iProspect, το agency της Dentsu, ανέθεσε η BMW τον ευρωπαϊκό λογαριασμό της offline media planning και buying, μετά από διαγωνιστική διαδικασία.

Ο λογαριασμός, ο οποίος αφορά τα brands BMW και Mini, υπολογίζεται ότι αγγίζει σε αξία τα 140 εκ. για την Ευρώπη και περιλαμβάνει 24 αγορές.
Εκτός από την iProspect, στον διαγωνισμό συμμετείχαν η Wavemaker, που χειριζόταν μέχρι πρότινος τον λογαριασμό και ένας συνασπισμός των Stagwell Partners και Total Media, με επικεφαλής το Mediaplus Group.
Η Mediaplus έχει μακρά συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία και αυτήν τη στιγμή χειρίζεται τον digital media λογαριασμό της για την Ευρώπη, μαζί με το performance marketing offering της BMW, The Marcom Engine.
Η Dentsu, στο παρελθόν, είχε την ευθύνη για 9 ευρωπαϊκές αγορές στο offline, ενώ ο Όμιλος χειριζόταν και τον βρετανικό λογαριασμό, μέσω της Vizeum (νυν iProspect), την περίοδο μεταξύ 2000 και 2016.
Ο Thomas Le Thierry, EMEA Chief Executive, Media της Dentsu International, δήλωσε: «Ανυπομονούμε να προσφέρουμε περισσότερο προοδευτική σκέψη, καταναλωτικά insights σε βάθος και ένα εξαιρετικά συνεργατικό μοντέλο υπηρεσιών για να βοηθήσουμε την BMW και τη Mini να εξελίξουν περαιτέρω το business τους». 

ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Campaign
 

  • Dentsu
  • agency
  • BMW
  • Mini