Σύμφωνα με τους διοργανωτές, για πρώτη φορά έγινε κατορθωτό να συγκεντρωθούν τόσο πολλοί εκθέτες σε μια τέτοια διοργάνωση.
Όπως αναφέρθηκε στη διάρκεια Διάσκεψης Τύπου, στο πλαίσιο της έκθεσης, θα παρουσιαστούν περίπου δέκα σκάφη, τα οποία θα βρεθούν για πρώτη φορά στη Μεσόγειο θάλασσα.
Στη διάρκεια του τριήμερου φεστιβάλ, θα παρουσιαστεί, επίσης, μεγάλη γκάμα ναυτιλιακών προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας από κορυφαίες μάρκες, κατασκευαστές και προμηθευτές, που δραστηριοποιούνται στον ναυτιλιακό τομέα.
Από ρυμουλκούμενα σκάφη έως «σούπερ γιοτ», προϊόντα ψυχαγωγικής αλιείας και καταδύσεων, εξοπλισμό θαλάσσιων σπορ, τζετ σκι, αξεσουάρ και πολλά άλλα.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, η πλατφόρμα του Netflix θα βρεθεί φέτος στο Limassol Boat Show 2022, για να ετοιμάσει ένα ντοκιμαντέρ για το yachting.
Έκθεση «Ναυτικό Σαλόνι»
Την έκθεση «Ναυτικό Σαλόνι» διοργανώνει η εταιρεία Dacor Advertising and Media, σε συνεργασία με την Μαρίνα Λεμεσού.
Μιλώντας στο πλαίσιο δημοσιογραφικής διάσκεψης, εκ μέρους της εταιρείας Dacor Advertising and Media, ο Άριστος Αριστείδου ανέφερε ότι τα εγκαίνια της έκθεσης θα τελεστούν στις 14 Οκτωβρίου στις πέντε το απόγευμα από τον Υφυπουργό Ναυτιλίας, Βασίλη Δημητριάδη και τον Δήμαρχο Λεμεσού, Νίκο Νικολαΐδη.
Όπως είπε, στο πλαίσιο της έκθεσης το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει από κοντά διάφορα εκθέματα, η αξία των οποίων ξεπερνά τα 70 εκατομμύρια ευρώ.
Από την πλευρά του, ο Διευθυντής της Μαρίνας Λεμεσού, Νικηφόρος Παπαμπακάς, είπε ότι κύριος στόχος των διοργανωτών είναι όπως το φεστιβάλ αποτελέσει την πιο ελκυστική έκθεση σκαφών στην Ανατολική Μεσόγειο.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ