Business Tech
«Fix Cyprus»: 370 αναφορές για δρόμους/ πεζοδρόμια την 1η εβδομάδα λειτουργίας της εφαρμογής
«Fix Cyprus»: 370 αναφορές για δρόμους/ πεζοδρόμια την 1η εβδομάδα λειτουργίας της εφαρμογής
Σε ανασκόπηση της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας της εφαρμογής «FixCyprus» προχώρησε το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.

H εφαρμογή εγκαταστάθηκε σε 3000 περίπου κινητές συσκευές και υποβλήθηκαν περίπου 370 αναφορές.
Η πλειοψηφία των μέχρι στιγμής υποβληθέντων αναφορών αφορούν ρηγματώσεις στο οδόστρωμα,  εμπόδια/βλάβες στα πεζοδρόμια, βανδαλισμό πινακίδων και θέματα ορατότητας λόγω εμποδίων.
155 αναφορές εμπίπτουν στη γεωγραφική περιοχή της Λευκωσίας, 100 στη Λεμεσό, 60 στη Λάρνακα, 25 στην Πάφο και 30 στην επαρχία Αμμοχώστου. 
Το 10% των αναφορών έχει ολοκληρωθεί, το 14% έχει απορριφθεί, το 65% έχει προγραμματιστεί, ενώ για το υπόλοιπο 11% εκκρεμεί η διαδικασία χειρισμού.
Η πλειοψηφία των αναφορών που απορρίφθηκαν αφορούσαν θέματα παράνομης στάθμευσης σε πεζοδρόμια, η οποία δεν εμπίπτει στους όρους χρήσης της εφαρμογής. 
8 στους 10 αναφορές ήταν για οικιστικούς δρόμους και δευτερεύοντες άξονες οδικού δικτύου, γεγονός που φανερώνει ότι οι πολίτες προστρέχουν να αναφέρουν προβλήματα που εντοπίζουν στο οδικό δίκτυο της γειτονιάς τους και που πιθανόν να τους ταλαιπωρούν καιρό.
Βάσει αυτού, αναφέρει το Υπουργείο, διαφαίνεται ότι η εμπλοκή και ενεργή συμμετοχή των Τοπικών Αρχών και ιδιαίτερα των Δήμων είναι καθοριστικής σημασίας για τον προγραμματισμό και επίλυση των αναφορών αυτών, καθότι το δευτερεύον δίκτυο και οι οικιστικοί δρόμοι εμπίπτουν κατά το μεγαλύτερο ποσοστό στην αρμοδιότητα τους. 
Όλες οι αναφορές εξετάζονται από τους Υπεύθυνους Διαχειριστές Αναφορών των Επαρχιακών Γραφείων του Τμήματος Δημοσίων Έργων και ανατίθενται για χειρισμό είτε στο ίδιο το Τμήμα Δημοσίων Έργων, είτε σε άλλες αρμόδιες Αρχές, αναλόγως αρμοδιότητας. 
Η προτεραιότητα χειρισμού των αναφορών εξαρτάται από την επικινδυνότητα της κατάστασης και από τον τύπο του προβλήματος.
Για παράδειγμα, αναφορές που αφορούσαν διασκορπισμένα χαλίκια σε τμήμα κύριου οδικού άξονα στη Λεμεσό ή αίτημα αντικατάστασης φωτεινού σηματοδότη σε νησίδα στη Λευκωσία, έτυχαν άμεσου χειρισμού και επίλυσης, ενώ μια αναφορά που αφορούσε σε ελαφριά ρηγμάτωση οδοστρώματος, προγραμματίστηκε για επίλυση κατά τη φάση περιοδικής συντήρησης.
 

  • «FixCyprus»
  • εφαρμογή
  • 7 μέρες λειτουργίας
  • ανασκόπηση
  • Υπουργείο Μεταφορών