Μόνο μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, η πλατφόρμα απομάκρυνε 113 εκ. βίντεο, λόγω παραβίασης της πολιτικής της και άλλων ζητημάτων.
Το νούμερο αυτό σηματοδοτεί μια αύξηση 11% σε σχέση με το Q1, κάτι που ακολουθεί μια γενική τάση ανά τρίμηνο, λόγω και της συνεχιζόμενης ανάπτυξής της.
Σύμφωνα με την εταιρεία, σε μεγάλο βαθμό, οι παρεμβάσεις γίνονται με πρωτοβουλία της ίδιας και η αφαίρεση βίντεο με μηδενικά views αυξήθηκε από το 60,8% το πρώτο τρίμηνο στο 74,7% το επόμενο.
Σύμφωνα με την έκθεση, τα περισσότερα βίντεο που «κατεβαίνουν» εμπίπτουν στις κατηγορίες σχετικά με την προστασία ανηλίκων.
Όσο για τους λογαριασμούς που καταργούνται, αυτοί είναι στην πλειοψηφία τους ψεύτικοι: το δεύτερο τρίμηνο διαγράφηκαν 33 εκ. fake profiles, 62% περισσότερα σε σχέση με το Q1. «Διαθέτουμε περισσότερους από 12 fact-checking partners διεθνώς, που εξετάζουν το περιεχόμενο σε πάνω από 30 γλώσσες», δήλωσε το TikTok, σύμφωνα με το οποίο οι προσπάθειές του επιτείνονται με φόντο την αυξημένη διάδοση fake news.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Mediapost