Η καμπάνια αποτελείται από οκτώ main videos, τα οποία, με minimal και σουρεάλ αισθητική, επικοινωνούν τα κύρια USPs του Skroutz Marketplace.
«Με ξεκάθαρες αναφορές στις επαναστατικές υπηρεσίες και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η Skroutz στον online καταναλωτή του σήμερα, τα videos δημιουργούν relatable καταστάσεις, μας βάζουν στη θέση των πρωταγωνιστών και δείχνουν πώς η πλατφόρμα του Skroutz έχει μια λύση για κάθε “πρόβλημα” του online shopping», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση και σε digital media. Την παραγωγή ανέλαβε η Stefi Productions σε σκηνοθεσία Στάθη Μουρδουκούτα.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος