«Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε διασκεδαστικό περιεχόμενο και activations που βοηθούν τους ανθρώπους να δουν πέρα από τις διαφορές τους και να εστιάσουν στα κοινά τους στοιχεία», σχολίασε ο Rankin Carroll, Chief Brand and Content Officer της Mars Wrigley.
Σε ένα μουσικό video σχεδόν 2 λεπτών με τίτλο «I’m just gonna be me», η Purple τραγουδά για τις ανασφάλειές της, αντικαθιστώντας όμως την αμφισβήτηση για τον εαυτό της με αυτοπεποίθηση.
Σύμφωνα με τον Carroll, τα μωβ M&M’s θα εμφανίζονται περιστασιακά σε limited-edition προϊόντα, αλλά δεν θα αποτελούν τμήμα του core offering του brand.
Το τραγούδι της Purple είναι διαθέσιμο για download σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες streaming, μεταξύ των οποίων, τα Spotify, Pandora και Apple Music.
Κάθε φορά που κάποιος ακούει το τραγούδι online, τα M&M’s θα δωρίζουν ένα δολάριο (μέχρι τις 500.000) στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Sing for Hope.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, AdWeek