Αυτό καταδεικνύει και η τεράστια αύξηση της τάξεως του 238%, που κατέγραψαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι παγκόσμιες αγγλόφωνες συνομιλίες, μέσω του κοινωνικού δικτύου facebook, για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV).
Αν και οι περισσότεροι ενδιαφέρθηκαν να μάθουν περισσότερα στοιχεία για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε πολύ μεγάλο ποσοστό δεν σκέφτονταν να αγοράσουν άμεσα κάποιο ηλεκτρικό όχημα.
Με στόχο την συγκέντρωση περισσότερων πληροφοριών για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Meta ανέθεσε μία έρευνα σε 10.000 άτομα, προκειμένου να καταγράψει τις απόψεις και τους ενδοιασμούς που τυχόν έχουν ως προς την τελική απόφασή τους.
Ένα σημαντικό στοιχείο της έρευνας είναι ότι πολλοί υποψήφιοι πελάτες σκέφτονται, πράγματι, να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο μέλλον, με το 42% να αναζητεί ουσιαστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Μία άλλη έρευνα της ίδιας εταιρείας έδειξε ότι τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα αποτελούσαν μόλις το 4% των αμερικανικών πωλήσεων αυτοκινήτων το 2021, σε σύγκριση με το 9% στην Κίνα και το 14% των νέων πωλήσεων στην Ευρώπη.
Το θέμα που απασχολεί όλους είναι τα προβλήματα που υπάρχουν και εμποδίζουν την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τα δεδομένα που αποκόμισαν οι υπεύθυνοι της έρευνας, το μεγαλύτερο πρόβλημα που διαπιστώθηκε είναι η διάρκεια μπαταρίας και η αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων.
Η έλλειψη σταθμών φόρτισης αποτελεί ακόμη ένα σημαντικό πρόβλημα, ενώ το αυξημένο κόστος των ηλεκτρικών αποτρέπει τους περισσότερους να πάρουν την τελική απόφασή τους.
Τα δεδομένα δείχνουν, επίσης, ότι πολλοί άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τα EV και που σκέφτονται να αγοράσουν στο μέλλον, δεν έχουν μπει ποτέ σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούνται οι άνθρωποι της αυτοκίνησης, η Meta αναφέρει ότι οι πωλητές ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει να παρέχουν καλύτερη επικοινωνία και πληροφόρηση, σχετικά με τη συντήρηση, την απόδοση και την ανάπτυξη υποδομής για την υποστήριξη των αναγκών φόρτισης.